اخبار داغ

فشار جریان افراطی سیستان و بلوچستان در تحمیل فرمانداران و بخشداران/ دعوا برای تصاحب نهادهای علمی بالا گرفت

فشار جریان افراطی سیستان و بلوچستان در تحمیل فرمانداران و بخشداران/ دعوا برای تصاحب نهادهای علمی بالا گرفت
با نزدیک شدن به آغاز به کار دولت دوازهم بحث هایی برای جابجایی بخشداران و فرمانداران استان به گوش می رسد و لیدرهای جریان افراطی با لابی های سنگین بسیار جدی تر از گذشته مطالبه سهم بیشتری از دولت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، یکی از کارهایی که در جابجایی دولت ها در دستور کار دولتمردان قرار می گیرد، جابجایی مدیران، فرمانداران و بخشداران بوده و امسال نیز با نزدیک شدن به آغاز به کار دولت دوازدهم، زمزمه های جابجایی ها در محافل مختلف بحث روز است.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
اما این جابجایی پس از انجام مورد نقد و یا مورد تمجید قرار می گیرد و قضاوت های مختلفی در این زمینه می شود اما نکته ای که در این بین بسیار مهم به نظر می رسد این است که آیا این جابجایی ها به نفع یا به ضرر روند توسعه منطقه است.
 
,
,
در این خصوص خبرنگار ما برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب این موضوع را پیگیری کرده است.
,
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در این زمینه گفت: جابجایی مدیران و مسئولان در هر دولت یک امر طبیعی و بدیهی است.
 
,
,
علی اصغرجمشیدنژاد در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: در مورد جابجایی افراد در دولت دوازدهم هنوز تصمیم گیری نشده است اما بی شک جابجایی هایی در سطوح فرمانداران، بخشداران و مدیران را شاهد خواهیم بود.
 
,
,
وی تاکید کرد: با آغاز به کار دولت دوازدهم، باید انتظار جابجایی ها را داشته باشیم.
,
اما نماینده مردم هیرمند درشورای اسلامی سیستان و بلوچستان با جابجایی ها زیاد موافق نبوده و تاکید بر بهره گیری از تجارب به دست آمده می کند.
,
مسعود دهمرده در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: توصیه ما به دولتمردان بهره گیری از تجارب  مدیران و مسئولان گذشته و کمتر جابجا شدن مدیران است.
 
,
,
وی خاطر نشان کرد: هر مدیر و مسئولی در هر جایگاهی که قرار دارد بی شک تجاربی را کسب کرده و اگر مدیر و مسئولی جابجا شود این روند دوباره باید طی شود و این در صورتی است که می توان از تجارب به دست آمده برای تحقق اهداف بهره لازم را گرفت.
 
,
,
رئیس شورای اسلامی استان با جابجایی ها موافق است و این موضوع را یک موضوع طبیعی و امری بدهی می داند.
,
عبدالعزیز بلوچزهی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون افزود: جاجایی ها یک موضوع طبیعی در جابجایی دولت ها است و برای بهره گیری از ایده های نو و جدید از این جابجایی ها باید استقبال کرد.
 
,
,

وی با مثبت ارزیابی کردن جابجایی ها در توسعه بیش از پیش منطقه، ابراز امیدواری کرد: مدیران و مسئولانی که بر مسند کار می آیند، تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم و رفع موانع توسعه انجام دهند.

البته شنیده ها از نفوذ جریان های شناسنامه دار استان به محافل تصمیم گیری و چینش گزینه در برخی از پست های کلیدی استان حکایت دارد، در این بین نیز برخی از نماینده نماهای سیستان و بلوچستان که خط به خط مطالبات کاخ نشین ها را پیگیری می کنند کمر همت را بسته اند تا با سوء استفاده از رای بالای مردم به حسن روحانی، افراد مورد تایید خود را به دولت تحمیل کنند.

در همین راستا یکی از نمایندگان واداده استان که در واقع نماینده یک جریان خاص استان است با ارسال مرقومه ای به دولتمردان خواستار چینش قومی و مذهبی در برخی از پست های مدیریتی استان شده است!

در این بین منابع آگاه نیز از جابجایی گسترده در تیم سیاسی استان خبر می دهند، همین جابه جایی ها نیز باعث شده سکانداران سیاسی استان برای به دست آوردن دل بالانشین ها افراطی به خواسته های نامشروع آنها تن داده و گزینه های آنها را تیم دولت دوازدهم در استان چینش کنند.

اما مسئولیت چینش تیم دولت دوازدهم در استان به فردی با سابقه نه چندان درخشان سپرده شده است فردی که تجربه چندین بار رد صلاحیت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد.

با این تفاسیر باید دید مردان دولت در روزهای پایانی عمر دولت یازدهم حاضر هستند در برابر گردنکشی تمامیت خواهان شناسنامه دار سیستان و بلوچستان مقاومت کنند یا با کرنش خود این عناصر منفعت طلب را جری تر خواهند کرد!


انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه