اخبار داغ

نماینده مردم شرق کرمان در مجلس:

کشت زعفران، گل محمدی و زرشک در کوهشاه در دستور کار قرار گرفت / احداث اورژانس هوایی در شرق استان کرمان

کشت زعفران، گل محمدی و زرشک در کوهشاه در دستور کار قرار گرفت / احداث اورژانس هوایی در شرق استان کرمان
نماینده مردم شرق کرمان در مجلس گفت:در مناطق کوهستانی شهرستان ریگان آب هست و امروز بحث کشت زعفران، گل محمدی و زرشک در دستور کار قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح کویر؛نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی،فرماندار و دیگر مدیران امروز از مناطق محروم و صعب العبور ریگان بازدید واز نزدیک مشکلات مردم این مناطق رامورد بررسی قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح کویر؛,

نیکزادی پناه در حاشیه این سفر در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت:امروز جلسه شورای اداری ریگان در منطقه کوهشاه با حضور مدیران ادارات شهرستان برگزار شد .

,

وی در ادامه اشاره داشت به جاده ای ریگان-جاسک و افزود:۷ میلیارد تومان اعتبار برای احداث جاده ریگان – جاسک  تخصیص یافته است.

,

نماینده مردم بم،ریگان،فهرج و نرماشیر در مجلس تصریح کرد:در این سفر مصوب شد که برنامه ریزی صورت گیرد بر روی آبهای سطحی که به زودی مشکل آب شرب و کشاورزی منطقه کوهشاه را برای همیشه حل خواهیم کرد.

,

وی افزود:در ارتباط با بحث مسائل فرهنگی قرار بر این شد که کتابخانه ای را با کمک فرمانداری از اعتبارات منطقه ای در اختیار گذاشته شود که  در کوهشاه ساخته شود و تعدادی کتاب هم گرفتیم که به آنها داده شود تا مردم بتوانند استفاده کنند.

,

نیکزادی ادامه داد:در بحث گردشگری منطقه مصوب شد به تعدادی از جوانان داوطلب در منطقه تسهیلات ارزان قیمت داده شود تا بتوانند امکانات رفاهی برای گردشگران به وجود بیاورند. و این کار اشتغال هم برای جوانان به دنبال خواهد داشت.

,

وی با بیان اینکه منطقه کوهستانی کوهشاه ظرفیت کشت زعفران و گل محمدی را دارد ،تصریح کرد: در مناطق کوهستانی ریگان آب هست و امروز بحث کشت زعفران، گل محمدی و زرشک در دستور کار قرار گرفت.

,

نماینده مردم شرق استان کرمان خاطر نشان کرد:در کل تصمیات خوبی گرفته شد و بعلت گستردگی زیاد منطقه و پراکندگی  در بعضی جاها یک خانواده یا دو خانواده یا چند خانواده زندگی می کنند و ان شاءالله به زودی در تهران نشستی برگزار خواهیم کرد که به صورت جامع مشکلات عشایر منطقه را حل کنیم.

,

وی افزود:طرح اورژانس هوایی در منطقه پیگیری شده و وزارت کشور هم موافقت خود را اعلام کرده و فقط باید منابع را تامین کنیم .

,

نیکزادی پناه عنوان کرد: مسئولین آمدند و مشکلات مردم را از نزدیک دیدند. به جای اینکه مردم بیایند و وقتشان را تلف کنند در این جاده های صعب العبور ما درمنطقه حضور پیدا کردیم تا مسئولین مشکلات مردم را ببینند و جوابگو باشند.

,

نماینده مردم ریگان ،بم ، فهرج و نرماشیر بیان داشت:سپاه پاسداران هم در بحث محرومیت زدایی در منطقه کارهایی را دارد انجام می دهند که تشکر می کنیم از سپاه عزیز .در هر صورت برای رفع مشکلات اقتصادی دارند کمک می کنند.

,

وی تاکید کرد:همه باید کمک کنند تا مشکلات این مردم عزیز رفع شود و این مردم هستند که در همه مواقع در کنار نظام و انقلاب هستند.

,

نیکزادی گفت:امروز  خیلی روز خوبی بود مردم خوشحال هستند همین که مسئولین دولتی به انها سر بزنند و مردم مشکلاتشان را از نزدیک به مسئولین انتقال می دهند.

,

نماینده مردم شرق کرمان در پایان اشاره داشت به تعرفه برق شرق استان و افزود: به زودی معاون محترم وزیر در امور برق تشریف می آورند در منطقه برای افتتاح یک پروژه مجدد با ایشان صحبت می کنیم که به زودی تعرفه برق شرق استان را اصلاح کنند.

,

انتهای پیام/

,
, , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه