اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت هامون:

تعرض به مسجدالاقصی غیرقابل بخشش است/ کشورهای عربی سکوت مرگبار خود را بشکنند

تعرض به مسجدالاقصی غیرقابل بخشش است/ کشورهای عربی سکوت مرگبار خود را بشکنند
امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون عنوان کرد: با توجه به اهمیت مسجدالاقصی در دین مبین اسلام تعرض به این مکان مقدس غیرقابل یخشش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی عبدالله حسن زهی در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز کرد: با توجه به اینکه قدس قبله اول مسلمانان است همیشه از ارزش والایی در بین مسلمانان برخوردار بوده که در این راستا هر گونه بی احترامی و تعرض به آن را نمی توانند نادیده بگیرند.

وی افزود: با اینکه مردم فلسطین نیز عرب هستند سکوت کشورهای عربی ننگین و قابل تامل است چرا که نشان دهنده منفعت طلبی و سودجویی کشورهای عرب است که به خاطر منافع سیاسی خود حاضرند کشته و زخمی شدن برادران خود را ببینند.

مولوی حسن زهی تصریح کرد: ایران اسلامی همواره پشتیبان کشورهای مظلوم به ویژه فلسطینیان بوده و در این راه تاکنون هیچ گونه کوتاهی نداشته بنابراین در مسئله اخیر و تعرض به مسجد الاقصی انتظار می رفت دستگاه دیپلماسی فعالتر عمل کند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون اظهار کرد: قدس پاره تن اسلام است بنابراین تمامی مسلمانان آزادیخواه با تمام وجود آن را دوست دارند و برای آزادی آن از دست رژیم منحوس اسرائیل دعا می کنند.

وی بیان کرد: اگر مسلمانان با یکدیگر متحد می شدند و به جای برادر کشی و تفرقه به مبارزه با اسرائیل می پرداختند امروز خبری از اسرائیل در جهان نبود.

مولوی حسن زهی تاکید کرد: تشکیل داعش بزرگترین حقه و حیله اسرائیل برای فراموش کردن مسئله فلسطین است چرا که از طریق داعش با ایجاد تفرقه در بین مسلمانان ذهن آنان را از فلسطین دور کرده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه