اخبار داغ

فرماندار شازند:

گندم کشاورزان نباید بی‌دلیل بازگشت داده شود/ کشاورزان نباید گرفتار دلالان شوند

گندم کشاورزان نباید بی‌دلیل بازگشت داده شود/ کشاورزان نباید گرفتار دلالان شوند
فرماندار شازند تصریح کرد: اجازه خسارت دیدن کشاورز را نمی دهیم و کشاورز نباید درگیر واسطه ها و دلال ها شود؛ اگر افتی که به گندم زده می شود منطقی باشد، هیچ کشاورزی اعتراض نخواهد کرد اما اگر گندم برگشت داده شود مشکلاتی پیش خواهد آمد و با ورود دلال ها، کشاورز آسیب خواهد دید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از شازند ما، جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان شازند با حضور میرزایی فرماندار شازند و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب, شازند ما, شازند ما,

غلامعباس میرزایی فرماندار شازند در این نشست گفت: در دو سال گذشته ذخیره‌گاهای خوبی در سطح شهرستان برای جمع آوری گندم ایجاد شده و کمک شایانی به حوزه ذخیره‌سازی داشته است.

,

وی در ادامه به اعتراضات کشاورزان درخصوص عدم خرید گندم افزود: گندم کشاورزان نباید برگشت بخورد و این موضوع باید ریشه‌ای حل شود.

,

فرماندار شازند تصریح کرد: اجازه خسارت دیدن کشاورز را نمی دهیم و کشاورز نباید درگیر واسطه ها و دلال ها شود؛ اگر اُفتی که به گندم زده می‌شود منطقی باشد، هیچ کشاورزی اعتراض نخواهد کرد اما اگر گندم برگشت داده شود مشکلاتی پیش خواهد آمد و با ورود دلال ها، کشاورز آسیب خواهد دید.

,

,

, , , ,

 

,

میرزایی یادآور شد: چگونه می شود که گندم کشاورز حالا به هر دلیلی، برگشت داده شده و تحویل گرفته نشود، اما همان گندم که توسط واسطه یا دلال خریداری شده، تحویل گرفته می شود؟!

,

وی در ادامه به موضوع نانوایی‌ها اشاره و تاکید کرد: نظارت بر نانوایی‌ها باید افزایش یابد چراکه در برخی نانوایی‌ها برخورد با مردم واقعا نامناسب است؛ از طرف دیگر برگزاری کلاس‌های آموزشی برای نانوایی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

,

فرماندار شازند خاطرنشان کرد: افزایش سهمیه آرد شهرستان از ملزومات است چراکه جمعیت قالب شهرستان روستایی است و بیشتر از نان استفاده می شود.

,

گفتنی است تاکنون در استان مرکزی میزان 160 هزار تُن گندم خریداری شده و موجودی استان 400 هزار تُن گندم است که با این میزان، ذخیره 3 سال استان تامین است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه