اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان تاکید کرد؛

اردوی راهیان نور اقدامی موثردر راستای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان

اردوی راهیان نور اقدامی موثردر راستای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان
فرمانده سپاه ناحیه کمیجان گفت: راهیان نور بعنوان یک عملیات فرهنگی می تواند توطئه های فرهنگی دشمنان را خنثی کرده و ضامن سلامتی اجتماعی جوانان و نوجوانان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار رشید اکبری در گفتگو با خبرنگار سلام کمیجان با اشاره به جایگاه اردوهای راهیان نور گفت: حرکت عظیم اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس نتایج ارزشمندی را در راستای انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان,

وی افزود: سرزمین راهیان نور و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بهترین نقطه برای افزایش بصیرت، پیاده کردن وصایای شهدا، بیان اهمیت ولایت، حجاب و... است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان راهیان نور را بزرگترین عملیات فرهنگی کشور عنوان کرد و افزود: امروز که ایران اسلامی و بخصوص جوانان کشور ما با هجمه‌های فرهنگی روبرو هستند راهیان نور به عنوان یک عملیات فرهنگی می‌تواند توطئه های فرهنگی دشمنان را خنثی کرده و ضامن سلامتی اجتماعی جوانان و نوجوانان باشد.

,

اکبری با اشاره به اینکه راهیان نور یکی از محوری‌ترین موضوعات در نمایش نبردهای رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: در این اردوها مردم با رشادت‌ها و نبردهای رزمندگان اسلام از نزدیک آشنا می‌شوند.

,

وی افزود: باید تمام تلاش‌های لازم برای آشنایی مردم با شهدای شمال غرب و سایر نقاط کشور توسط راویان و سایر مسئولان کاروان‌های راهیان نور انجام شود. آشنایی مردم خصوصا جوانان با دلاوری های رزمندگان اسلام در کاروان راهیان نور زمینه را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فراهم می‌کند.

,

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان با اشاره به معنویات مناطق جنگی گفت: به برکت خون های شهداست که این همه امکانات فراهم است و هر چه قدر دراین راه خدمتی کرده باشیم وظیفه و بازکم است. بنابراین برای اینکه اقشار مختلف مردم و جوانان از معنویات راهیان نور بهره برده و پیوند قوی بین شهدا و نسل جدید ایجاد شود باید هرچه درتوان هست برای برگزاری راهیان نور به بهترین نحو انجام دهید چرا که دشمن برای انحلال چنین برنامه های نقشه های فراوانی می ریزد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه