اخبار داغ

تجمع چندین باره کارگران چوفا اردکان/ کارگران: مسئولین تا رای می‌خواستند در بین مردم بودند!

تجمع چندین باره کارگران چوفا اردکان/ کارگران: مسئولین تا رای می‌خواستند در بین مردم بودند!
کارگران صنایع چوب وفلز اردکان «چوفا» پس از گذشت هشت ماه و پرداخت نشدن حقوق و مزایاشان همچنان با سکوت مسئولین شهرستان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اردکان گویا؛ کارگران کارخانه چوب و فلز اردکان برای چندمین بار جلوی فرمانداری اعتصاب کردند.این کارگران که 6 ماه حقوق و 2 ماه عیدی طلب دارند با تجمع جلوی فرمانداری خواستار احقاق حقوق خود شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اردکان گویا؛,

کارگران معترض در مصاحبه با اردکان گویا گفتند: وقنی که موقع رای گیری بود همه مسئولین در بین مردم بودند اما حالا پیدایشان نمی شود، حتما باید خیابان را ببندیم یا لاستیک اتش بزنیم که کسی پاسخگوی حق و حقوق ما باشد؟

,

کارگران اظهار داشتند: مسئولین شهر نماینده و اعضای شورا از اعتراض های ما ناراحت نشوند، آخر کدام نانوایی و سوپر لبنیاتی و درمانگاهی برای دریافت مزد و پول خود 9 ماه صبر می کند؟ اگر شما می دانید که چه کسی می تواند 9 ماه پای حقوق نداشته ما صبر کند لطفا ما را به او معرفی کنید.

,

برای پرداخت پول آب و برق مجبور به قرض از اقوام و دوستان هستیم. زن و بچه های ما چند وقتی است که جز آب سرد در یخچال چیز دیگری نمی بینند و سفره هایمان خالی است.

,

یکی از کارگران ادامه داد: هر روز می گویند جلسه داریم، منتظر وام هستیم و وعده های سرخرمن می دهند، این وعده ها برای ما پول و برای زن و بچه هایمان غذا نمی شود.

,

به گفته کارگران 15 نفر به کارخانه بازگشته و مشغول به کار شده اند اما ما بقی کارگران با سابقه کار طولانی و بعضا تا 20 سال همچنان بی کار و بدون حقوق و بلاتکلیف مانده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه