اخبار داغ

نیمار به این 4 دلیل باید از بارسلونا برود

نیمار به این 4 دلیل باید از بارسلونا برود
ستاره برزیلی تیم فوتبال باشگاه بارسلونا به زعم خبرنگاران مادریدی کاملا حق دارد از باشگاه خود به سمت یک سکوی پرواز دیگر نقل مکان کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشرق، نیمار ستاره برزیلی تیم اول کاتالونیا مدتی است در تیتر اول رسانه‌های معتبر اروپایی حضور داشته و زیر ذره‌بین است. این بازیکن با انتقالی جنجالی و مشکوک به بارسلونا آمد و مبلغ قرارداد او هرگز به درستی فاش نشد. یکی از برگ برنده‌های رقبای بارتومئو برای مبارزات انتخاباتی همین قرارداد مشکوک بود که چندین سند حسابداری و فاکتور مختلف داشت و کاملا بوی پولشویی می‌داد. اکنون نیمار یک مشتری بزرگ و رسمی به نام پاری‌سن‌ژرمن دارد و البته تیم‌هایی چون منچسترسیتی، چلسی، اینترمیلان و حتی رئال مادرید گاه و بیگاه شانس خود را برای مذاکره با پدر نیمار امتحان می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

پیشنهاد اولیه تیم اول پاریس 104 میلیون یورو بود که مشخصا این رقم و تلاش برای خرید نیمار در قدم اول برای بارسلونا شبیه به یک شوخی بی‌مزه بود.

, . ,

این رقم بلافاصله توسط الخلیفی مالک قطری باشگاه ثروتمند فرانسوی به مرز 180 میلیون یورو رسید و خبرنگاران اسپانیایی کم کم مطمئن شدند این قضیه جدی است. اکنون این پیشنهاد به مرز 222 میلیون یورو رسیده که در تاریخ فوتبال جهان بی‌نظیر و بسیار عجیب است. شاید حتی خود نیمار نیز در رویای خود چنین پیشنهادی را باور نداشت و متصور نمی‌شد. بسیاری از هواداران بارسلونا بر این باورند که نیمار حق خروج از کاتالونیا را ندارد و مدیون بارسلوناست اما نویسنده آس اسپانیا دلایلی را ذکر کرده که شاید ثابت می‌کند نیمار حق دارد برای خروج از بارسلونا به آب و آتش بزند.

, ., بسیاری از هواداران بارسلونا بر این باورند که نیمار حق خروج از کاتالونیا را ندارد و مدیون بارسلوناست اما نویسنده آس اسپانیا دلایلی را ذکر کرده که شاید ثابت می‌کند نیمار حق دارد برای خروج از بارسلونا به آب و آتش بزند, .,

* زیر سایه مسی بودن

, * زیر سایه مسی بودن, * زیر سایه مسی بودن, * ,

نیمار همواره زیر سایه لیونل مسی درخشیده و بسیار کم دیده شده است. او برای حضور در تیم ملی کشورش انگیزه زیادی دارد و همواره تلاش می‌کند مانند پله یک ابرستاره برزیلی باشد تا یک ستاره بارسایی. این در سایه بودن باعث شده نیمار حتی موقعیت ملی خود را در خطر ببیند. همیشه نام مسی به زبان می‌آید و گویا خبری از نیمار نیست. پاس‌های گل او بی‌ارزش می‌شوند و تنها شادی پس از گل مسی روی جلد روزنامه‌ها می‌آید. اسپانسرهای بزرگ نیز فقط به سمت مسی حرکت می‌کند و کسی با ستاره برزیلی کم‌حرف، کاری ندارد.

, .,

* آرزویی به نام توپ طلا

, * آرزویی به نام توپ طلا, * , * , آرزویی به نام توپ طلا,

معمولا توپ طلا بر سر دو راهی رونالدو و مسی قرار دارد و گزینه سومی به نام نیمار فقط شبیه یک تزئین است. فیفا و یوفا از این بازیکنان بزرگ برای پر کردن سالن مراسم خود استفاده می‌کند و کسی باور نمی‌کند غیر از مسی و رونالدو گزینه دیگری مستحق دریافت توپ طلا باشد. نیمار به خوبی می‌داند در صورت درخشش در پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند مدعی دریافت توپ طلا باشد.

, .,

* یک قرارداد کهکشانی

, * یک قرارداد کهکشانی, * , * , یک قرارداد کهکشانی,

قرارداد اولیه نیمار با بارسلونا همانقدر پیچیده، مشکوک و مبهم است که قرارداد به روز شده او بوده است. او هرگز با بارسلونا به ثروتی که مدنظرش بود، نرسید و با توجه به شناختی که از پدر نیمار وجود دارد این خانواده هنوز هم تشنه ثروت و طی کردن درجات مالی هستند. اگر نیمار به پاریس برود به ثروتمندترین ستاره تاریخ فوتبال تبدیل خواهد شد. این ثروت عجیب و غیرمنطقی بی‌ارتباط با دهن کجی قطر به عربستان نیست و مالک قطری از وزیر ورزش قطر دستور گرفته هر طور شده و به هر قیمتی نیمار را بخرد و به خدمت بگیرد.

, .,

* یک قناری کوچک و ضعیف

, * یک قناری کوچک و ضعیف, * , * , یک قناری کوچک و ضعیف,

نیمار برای حضور در اردوی قناری‌های زرد باید دیده شود. جایگاه او در تیم ملی فوتبال برزیل به خطر افتاده و بسیار نگران آینده است. مدیر برنامه‌ها و پدر نیمار قصد دارد کاری کند فرزندش به پله دوم تبدیل شود و برای این کار باید از یک سکوی پرواز مناسب‌تر استفاده کند. این قناری خوش تکنیک و خوش آتیه در لباس قطری پاریس بیشتر دیده می‌شود تا در لباس آبی اناری بارسلونا.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه