اخبار داغ

از پنجم مردادماه تا 31 شهریورماه؛

سلسله نشست های «والدین و دختران آسمانی» در اصفهان برگزار می شود

سلسله نشست های «والدین و دختران آسمانی» در اصفهان برگزار می شود
سلسله نشست های «دختران آسمانی» و «والدین آسمانی» از پنجم مردادماه تا ۳۱ شهریورماه در تالار شهید آوینی دانشگاه اصفهان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان زنان از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، ثبت نام در اولین جلسه برگزاری سلسله نشست های “دختران آسمانی” و “والدین آسمانی” روز پنجشنبه 5 مردادماه صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان زنان ,

سلسله نشست های هفتگی والدین آسمانی و دختران آسمانی از سوی دفتر تخصصی نوجوان سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و با مشارکت کانون فرهنگی طلوع برنامه ریزی شده است.

,

سلسله نشست های “دختران آسمانی” با سخنرانی حجت الاسلام “امان الهی” با محوریت نشاط معنوی همراه با پرسش و پاسخ و اجرای تئاتر با موضوع معضلات نوجوان روزهای پنجشنبه ساعت 17 تا 19 برگزار می شود.

,

سلسله جلسات هفتگی “والدین آسمانی” با محوریت “چگونه با نوجوانم رفتار کنم؟” نیز به صورت آزاد و رایگان ویژه والدین با محوریت تربیت نوجوان ساعت 10 صبح پنجشنبه های هر هفته تا 31 شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

,

این سلسله نشست های هفتگی از پنجم مردادماه هر هفته پنجشنبه ها صبح و بعدازظهر در محل تالارشهید آوینی دانشگاه اصفهان برگزار می شود که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از این جلسات می توانند با شماره 32304055 تماس حاصل کنند.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه