اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه بروجن:

۲۰۰ دانش آموز بروجنی برای کمک به سازندگی دست به کار شدند

۲۰۰ دانش آموز بروجنی برای کمک به سازندگی دست به کار شدند
مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان بروجن از افتتاح طرح هجرت ۳ با مشارکت ۲۰۰ نفر از دانش آموزان برای کمک در عرصه سازندگی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار لهراسب همایونی در گفتگو با کلار، اظهار داشت: طرح هجرت 3 صبح امروز طی مراسمی با حضور مسئولان و 200 نفر از دانش آموزان در مدرسه دکتر عزیزی بروجن افتتاح شد.

همایونی با اشاره به این که طرح هجرت سه به همت دانش آموزان در قالب بهسازی و مرمت مدارس اجرایی می‌شود، گفت: خط کشی صفوف صبحگاه، رنگ آمیزی کلاس ها، نقاشی دیوارها، دیوار نویسی و بهسازی فضای سبز از جمله فعالیت های دانش آموزان در این دوره خواهد بود.

وی غنی سازی اوقات فراغت جوانان، تقویت مبانی اعتقادی دانش آموزان، اشاعه توسعه فرهنگ و مشارکت جوانان در فعالیت های عمرانی، کمک به دولت در عرصه های سازندگی، اشاعه روحیه مسئولیت پذیری و حراست از امکانات آموزش و پرورش و مشارکت در ساخت و ساز و بهسازی مدارس از جمله اهداف طرح هجرت است.

همایونی ضمن بیان این که طرح هجرت به مدت یک ماه در بروجن ادامه دارد، خاطر نشان کرد: در این طرح  شش مدرسه با همکاری 50 دانش آموز خواهر و 150 دانش آموز برادر زیباسازی و رنگ آمیزی می شود.

وی با اشاره به ثبت نام و مشارکت ۲۰۰ دانش آموز در طرح هجرت، افزود: تمرین مشارکت در امور عمرانی، مسئولیت پذیری و تعهد به صورت عملی از برنامه های اصلی این طرح به شمار می رود.

همایونی اضافه کرد: این برنامه ها دانش آموزان را مسئولیت پذیر کرده و آنها را در برقراری ارتباطات اجتماعی و فراگرفتن مهارت های  نوین زندگی آماده می کند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه بروجن ادامه داد: دانش آموزان در این طرح علاوه بر مهارت آموزی، اوقات فراغت خود را با کاری مفید و سازنده پر می‌کنند.

وی افزود: در برگزاری طرح هجرت 3 بسیج دانش آموزی، بسیج سازندگی سپاه و آموزش و پروش شهرستان بروجن همکاری دارند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه