اخبار داغ

در دیدار رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و نماینده ولی فقیه در استان لرستان مطرح شد:

حل مشکل اشتغال کلید آبادانی لرستان

حل مشکل اشتغال کلید آبادانی لرستان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در دیدار رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، بر حل مشکل اشتغال در استان لرستان به عنوان راه حل سایر مشکلات استان تاکید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


به گزارش خبرنگار روابط عمومی بنیاد برکت، دکتر محمد مخبر پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه استان لرستان با اشاره به اینکه وحدت خوبی در استان لرستان ایجاد شده است، اظهار داشت: این وحدت نوعی نعمت است که باید برای توسعه استان از آن استفاده کرد و ما نیز تلاش می‌کنیم تا این امر محقق شود.

,
,


وی ادامه داد: با توحه به نامناسب بودن وضعیت اشتغال در لرستان عنوان کرد: نرخ بیکاری در لرستان ۱۳.۳ درصد است و حتما باید برنامه‌ریزی کنیم تا این مشکل رفع شود.

,
,


رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت  امام(ره) خاطرنشان کرد: در صورتی که مشکل اشتغال در لرستان رفع شود و مردم ثروتمند شوند، مسایل جانبی مانند ساخت مساجد و مدارس حل شده و توسط خودِ مردم انجام می‌شود.

,
,


دکتر مخبر با اشاره به اینکه گردش مالی در یک مکان سبب آبادانی آن می‌شود، یادآور شد: ۴۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتعالزایی در لرستان اختصاص یافته و انشاالله با تفاهم نامه‌ای که امروز با استانداری منعقد خواهد شد، عملیاتی می‌شود.

,
,


وی افزود: در رابطه با ساخت مساجد هم با هماهنگی استانداری، تعهدات خود را محقق خواهیم کرد. چرا که هر کجا مساجد وجود داشته باشد، ستون دینی مردم محکم می‌شود.
رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت  امام (ره) از  کمک به ساخت حوزه علمیه رضویه خرم‌آباد خبر داد و  خاطرنشان کرد: در تفاهم نامه‌ای که امروز امضا می‌شود، کمک به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان، جزو اولویت‌هاست.
دکتر مخبر گفت: اگر طرح‌های اجتماع محور در این منطقه انجام شود، مسئله اشتغال مردم این منطقه هم حل می‌شود که انشاالله نسبت به عملیاتی شدن این موضوع اقدام خواهد شد.
آیت‌الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم‌آباد هم در این دیدار، ضمن خوشامدگویی به دکتر محمد مخبر، عنوان کرد: نه تنها در لرستان بلکه تمام استان های کشور از برکات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ابعاد گوناگون بهره‌مند می‌شوند.
وی افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد برکت وابسته به این ستاد در جهت محرومیت‌زدایی که یکی از آرمان‌های حضرت امام(ره) و جزو تاکیدات مقام معظم رهبری است، فعالیت دارند.
امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و زیرمجموعه‌هایش در استان لرستان در بخش ساخت مدرسه، مساجد، ایجاد اشتغال، تولید، بهداشت و درمان و اعطای وام‌های قرض‌الحسنه به جوانان اقدامات بسیار خوب و پربرکتی انجام داده‌اند.
آیت‌الله میرعمادی با تاکید به اینکه این ستاد از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است، بیان کرد:  مردم لرستان مردم ولایت مداری هستند و انتظار این است که ستاد نقش گسترده‌تری در استان لرستان داشته باشد.
وی افزود: امیدواریم در این سفر در بخش عمران، زیربنایی، تولید، اشتغال و زیرساخت‌های فرهنگی برکاتی شامل حال استان شود.
امام جمعه خرم‌آباد گفت: فضای استان مستعد استقبال از این برنامه‌ها است و خدمات اجرایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)  برخاسته از اندیشه ولایی است که ماندگار و موثر و پایدار خواهند بود.
پس از پایان این دیدار رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و امام جمعه خرم‌آباد از عملیات اجرایی ساختمان حوزه علمیه رضویه خرم‌آباد بازدید کردند.
رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای امضای تفاهم نامه 420 میلیاردی تومانی توسعه و محرومیت‌زدایی از لرستان به خرم آباد سفر کرده است. وی در بدو ورود، پس از استقبال از سوی استاندار و سایر مسئولان شهر، برای ادای احترام به گلزار شهدای شهر رفت. تفاهم نامه ستاد اجرایی و استانداری لرستان برای اشتغالزایی، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و ساخت و تکمیل پروژه‌های زیربنایی منعقد می‌شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه