اخبار داغ

با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بدجه مجلس؛

افتتاح ۵۰ کیلومترآسفالت از جاده های روستاهای محروم باشت/بعد از سالها روستائیات باشتی آسفالت را دیدند+ تصاویر

افتتاح ۵۰ کیلومترآسفالت از جاده های روستاهای محروم باشت/بعد از سالها روستائیات باشتی آسفالت را دیدند+ تصاویر
۵۰ کیلومتر از جاده های روستایی باشت به روستای پیچاب با حضور نماینده گچساران و باشت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری باشت نیوز ، حجت السلام عبد الرحیم عبودی در آیین افتتاح 50 کیلومتر از راه های روستایی باشت در روستای لیراب باشت ضمن خوشحای از این کار بزرگ در شهرستان گفت:من معتقد هستم هر مدیری که منتظر است از او تشکر کنند از روی خودخواهی نیست و از این جهت است که یک کار را برای مردم انجام داده است و این لحظه میخواهد ثمره کار خود را ببیند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باشت نیوز ، ,

وی افزود:مدیران منتظر یک تشکر نیستند و اجر کارخود را پیش خدا می دانند و خدارا شکر میکنیم در نظام جمهوری اسلامی زندگی میکنیم و به مردم خدمت رسانی می شود .

,

عبودی عنوان کرد: کارهایی در بحث برق رسانی به پیچاب شده که تقدیر و تشکر میکنم از مهندس داود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان که زحمت های زیادی کشیدند.

,

وی با اشاره به خدمات بی بدیل اداره راه و شهرسازی شهرستان و استان گفت:راهداری تلاش های بسیار زیادی انجام داده که جای تقدیرو تشکر از آنها دارد.

,

تشکر از مدیرکل راه و شهر سازی استان و اداره شهرسازی باشت

,

امام جمعه باشت تقدیر ویژه از مهندس محمدعلی علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرده و تصریح کرد: از علیمردانی و همکارانشان و بخصوص سعید گندمکار رئیس اداره راه و شهرسازی باشت و همکاران آن کمال تشکر را داریم.

,

عبودی گفت:کار بسیار بزرگی صورت گرفته و کمتر جایی این گونه کارها صورت خواهد گرفت و خداوند به توفیقات علیمردانی و گندمکار بیفزاید.

,
 
,

وی در رابطه با مسیرهای ارتباطی باشت به چرام اشاره کرد و گفت:تاجگردون نماینده فعال شهرستان کارهای بسیار خوب و ارزشمندی در سطح شهرستان انجام داده است که جای تقدیر و تشکر از او را داریم.

,

عبودی افزود :جاده باشت به چرام یکی از جاده های مورد نیاز و هم خطرناک و صعب العبور است که الحمدالله تلاش خوبی درحال شکل گرفتن است .

,

پیچاب یکی از سخت ترین مسیرها در کشور است

,

وی ضمن خوشحالی از ایجاد جاده صعب العبور پیچاب تصریح کرد: این جاده یکی از سخت ترین مسیرها در کشور است و خوشحالی مضاعت از این است که فردی که پیمانکاری این پروژه را بر عهده گرفته بومی است.

,

امام جمعه باشت افزود: جای بسیار خوشحالی است که برای جوانان شهرستان خودمان اشتغال ایجاد شده و این اشتغال را پیمان کار بومی شهرستان ایجاد کرده است.

,

 

,
ط
 
,
ط
 
,
ط
 
,
ط
,
, ,
 
,
, ,

سیده نرگس سجادی نیا

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه