اخبار داغ

مسئول روابط بین الملل بانک توسعه صادرات ایران:

بانک توسعه صادرات 120 بانک در اروپا، آسیا و آفریقا دارد

بانک توسعه صادرات 120 بانک در اروپا، آسیا و آفریقا دارد
مسئول روابط بین الملل بانک توسعه صادرات ایران گفت: بانک توسعه صادرات 120 بانک در اروپا، آسیا و آفریقا دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاک پرس، فرامرزی در نشست بررسی مشکلات و موانع صادراتی در حوزه مالی و بانکی، با اشاره به اینکه پیش و پس از برجام شرایط متفاوتی بر بانکها حاکم بود اظهار داشت: قبل از برجام اعتقاد بر این بود که تعداد کارگزاران هرچه کمتر باشد بهتر است در حال حاضر نیز به دلایلی از جمله در برداشتن هزینه، طرح مبحثKWC، شناخت مشتریان بانکها به سمت و سوق کاهش کارگزاران سوق داده می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاک پرس, KWC,

مسئول روابط بین الملل بانک توسعه صادرات ایران بیان کرد: بانک توسعه صادرات در حوزه بین الملل دارای 124 کارگزار خارجی، 70 بانک در اروپا، 40 بانک در آسیا و 10 بانک در آفریقا است.

,

فرامرزی با اشاره به اینکه بانکها به دلیل مباحث کنترلی به انجام امورات بدون پول نیاز دارند گفت: بانک توسعه صادرات به بانکهایی نظیر البلاد و تعاون اسلامی خط اعتباری اعطا می کنند.

,

وی افزود: در زمان تحریمها بسیاری از کشورها نظیر ایران از ترس قرارگیری در هجمه جریمه های سازمان ملل به طور مستقیم وارد عمل با کشور ایران نشدند.

,

فرامرزی عنوان کرد: قبلا یک ارتباط بانکی به مدت سه دقیقه قابل انجام بود اما اینک این امر نیازمند ماه ها تلاش دارد همچنین صدور حواله 20 دقیقه ای انجام می شد اما در حال حاضر هفته ها باید پیگیری شود.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه