اخبار داغ

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه خبر داد:

انجام 2 میلیارد و 500 میلیون دلار صادرات از مرزهای کرمانشاه

انجام 2 میلیارد و 500 میلیون دلار صادرات از مرزهای کرمانشاه
رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: از مرزهای استان کرمانشاه دو میلیارد و 500 میلیون دلار صادرات انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاک پرس، کیوان کاشفی در نشست بررسی مشکلات و موانع صادراتی در حوزه مالی و بانکی، اظهار داشت:بانک توسعه صادرات در بخش صادرات بهتر از سایر بانکها خدمت رسانی کرده این در حالی است که سایر بانکها در بخش تجارت کم لطفی کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اک پرس،,

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه بیان کرد: دو میلیارد و 500 میلیون دلار صادرات از مرزهای استان انجام شده که نیمی از آن مربوط به تجار کرمانشاهی بوده است همچنین یک میلیارد و 500 میلیون دلار نیز خدمات پایانه ای و مرزی ارائه می دهد که این امر نیاز مالی را توسعه می دهد.

,

کاشفی با اشاره به اینکه باید ذخایر و منابع بانکی افزایش یابد عنوان کرد: اگرچه بخش صنعت در استان کرمانشاه جوان است اما در این استان با وجود 800، 900 تاجر، تجارت سابقه ای دیرینه دارد که نگاه ویژه تر بانک توسعه صادرات را می طلبد.

,

وی درباره نرخ ملک در استان کرمانشاه افزود: این نرخ در استان ما بسیار پایین است که سبب بروز مشکلاتی شده است که در این راستا نقش صندوق ها می تواند حائز اهمیت باشد.

,

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه با انتقاد از بوروکراسی حاکم بر کشور گفت: متاسفانه در کشور ما همه چیز محاسبه می شود به جز ذهنیتهای منفی که در اذهان ایجاد و سبب کاهش اعتمادها می شود.

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه