اخبار داغ

در تنها شهربازی خصوصی در گمیشان انجام می شود؛

بازی رایگان برای کودکان بی سرپرست و قرآن آموز در گمیشان + تصاویر

بازی رایگان برای کودکان بی سرپرست و قرآن آموز در گمیشان + تصاویر
یکی از اهالی گمیشان با ایجاد شهربازی در حیاط منزل شخصی علاوه بر کسب درآمد خوب با مهمان کردن کودکانی که قرآن می آموزند آنها را تشویق میکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ساحل گمیشان،آقای مختومی با ایجاد پارک بازی در حیاط خانه خود یک فرصت شغلی خوب و پر درآمد برای خودش ایجاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ساحل گمیشان,

شاید در ظاهر پارک کوپکی باشد ولی همین پارک کوچک مجهزترین پارک کودک در شهرستان محروم گمیشان است .

,

مختومی می گوید: استقبال کودکان از پارک خیلی زیاد است و خصوصا شب ها بعد از نماز مغرب پارک کوچکش پر از کودکان شاد می شود  و روزانه تا 200 نفر به پارک مراجعه می کنند و بین 50 تا 100 هزار تومان درآمد دارد.

,

مختومی به مکتب خانه های قرآن سطح شهر سر می زند و هر روز تعدادی از بچه هایی که قرآن یاد می گیرند را به شهر بازی دعوت می کند تا رایگان  بازی کنند تا با این کار خود بچه ها را تشویق کند .

,

مختومی علاوه بر کودکانی که به مکتبخانه می روند از  کودکان بی سرپرست و کم بضاعت هم غافل نشده است و هر از گاهی سراغی از آنها می گیرد و با روی باز به پارک کوچک خود دعوتشان می ند تا علاوه بر سود مادی از عواید اخروی کارش هم بهرمند شود.

,

صاحب تنها پارک شخصی در گمیش تپه  به کاشت گیاهان هم علاقه مند است و جالب اینکه کودکانی که به پارک می آیند را جمع می کند و به آنها روش کاشت و نگهداری گیاهان را آموزش  می دهد.

,

مختومی می گوید: بازی های بومی محلی، لاله خوانی و ذکر خنجر را هم در برنامه دارد و به زودی به کودکان علاقه مند آموزش می دهد.

,

e1

, e1,

 

,

e3

, e3,

e4

, e4,

e6

, e6,

e9

, e9,

e7

, e7,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه