اخبار داغ

رییس دادگستری ماهنشان:

تشدید برخورد با انشعابات و حفر چاه های غیر مجاز در ماهنشان

تشدید برخورد با انشعابات و حفر چاه های غیر مجاز در ماهنشان
رییس دادگستری شهرستان ماهنشان گفت: با کسانیکه اقدام به حفر چاههای غیر مجاز برای کار کشاورزی و انشعابات غیر مجاز در آب شرب می کنند، برخورد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شمیم ماهنشان، «حمید یعقوبی» در جلسه  بررسی آخرین وضعیت مصرف غیار مجاز آب شرب روستایی  اظهار داشت: برای حفر چاه های غیر مجاز حساسیت هایی هست که  قانون و احکامی برای آن صادر شده که باید جلوی چاه های غیر مجاز گرفته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شمیم ماهنشان,

وی با خطاب قرار دادن اداره آب و فاضلاب افزود: نظارت و شناسایی افرادی که  انشعابات غیر مجاز دارند  در برنامه طول سال و به صورت مستمر باشد تا در فصل تابستان که پیک مصرفی آب بالا است با مشکلات کمبود آب شرب مواجه نشویم.

,

رییس دادگستری شهرستان ماهنشان  گفت:  استفاده آب شرب برای مصارف اصولی روزانه  مورد بحث نیست بلکه کسانیکه به صورت غیر اصولی و غیر مجاز از آب شرب برای مصارف باغچه باغ ها چه در محوطه حیاط خود و چه در حاشیه روستا استفاده می کنند باید شناسایی و طبق سند به مراجع قضایی معرفی شوند.

,

یعقوبی اظهار کرد: منظور از استفاه آب شرب برای مصارف کشاورزی که عرفا استفاده غیر مجاز و انشعاب های غیر مجاز برای باغچه باغ ها هست ، که اگر این مساحت  زمین کشاورزی با آب شرب روستایی آبیاری شود، مسلما و قطعا منبع آب روستا خالی شده و دیگر روستائیان با مشکل کمبود آب مواجه خواهند بنابراین  این گونه مصارف غیر متعارف را خود اشخاص باید درک کنند و چنین استفاده های غیر اصولی و غیر شرعی را نباید انجام دهند.

,

وی افزود: اگر از آب شرب روستایی استفاده غیر متعارف باشد و انشعابات غیر مجاز گزارش شود طبق سند با وی  برخورد خواهد شد.

,

رییس دادگستری شهرستان ماهنشان تاکید کرد: از ظرفیت های  سپاه و بسیج ، دهیاری ها و شوراها در امر فرهنگ سازی و نظارت خود اداره آب و فاضلاب  در طول سال به صورت مستمر استفاده شود.

,

یعقوبی اظهار داشت: در راستای برخورد با انشعابات غیر مجاز قوه قضائیه و نیروی انتظامی آمادگی همکاری را با داره اب و فاضلاب دارند و در صورت گزارش مشهود اداره آب و و فاضلاب به عنوان  ضابط خاص می تواند،  وارد عمل شده و اقدام کند.

,

وی افزود: از ظرفیت های مبلغین خصوصا در ایام ماه محرم،  در مورد استفاده غیر اصولی و غیر مجاز ازآب شرب به عنوان غصبی بودن و ارائه احکام آن می شود استفاده کرد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه