اخبار داغ

با حضور مسئولین کشوری و لشگری؛

یادوراه سرداران و 97 شهید خطه خورش رستم برگزار شد

یادوراه سرداران و 97 شهید خطه خورش رستم برگزار شد
با حضور مسئولین کشوری و لشگری و اقشار مختلف مردم یادواره عظیم سرداران و 97 شهید خطه خورش رستم درمسجد جامع شهر هشجین برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ، پیش از ظهر امروز با حضور مسئولین کشوری و لشگری و اقشار مختلف مردم  یادواره عظیم سرداران و 97 شهید خطه خورش رستم درمسجد جامع شهر هشجین برگزار شد.
در این یادواره  حجت الاسلام مهدی طائب مسئول قرارگاه فرهنگی عمار گفت: زنده بودن روح شهدا به ایثارگری آنان و تجلی اهداف آنان در جامعه است.
طائب با تجلیل از خانواده معظم شهدای خورش رستم گفت: اگر امروز روح مقاومت زنده است این فرهنگ متاثر از حرکات وسکنات شهدا در هشت سال دفاع مقدس است که اکنون به بیرون از مرزها در حیفا و سوریه دمیده و اکنون جوانان در دفاع از حرم ائمه اطهار حضور دارند.
در این یادواره حجت الاسلام آیت الله نعمتی امام جمعه شهر هشجین نیز در سخنانی ضمن تقدیر از مسئولین در برنامه ریزی یادواره سرداران شهید خورش رستم گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت تنها وسیله ای است که می توان این مسیر را در سایه ولایت و رهبری ادامه داد.
دراین مراسم از کتاب "هفتمین فرمانده" تالیف علی باقری نژاد و "حبیب تولدی دیگر" نوشته گل علی بابایی رونمایی شد.
همچنین امروز شاعر کشوری کلامی زنجانی و مداح اهل بیت محمدباقر منصوری در وصف شهدا به مدیحه سرایی پرداخت.
در ادامه این یادواره از 12 نفر از برگزیدگان فراخوان عکس، مقاله، دلنوشته و آثار ادبی مربوط به یادواره با اهدا لوح و تقدیرنامه تجلیل شد.
همچنین در حاشیه این یادواره نمایشگاه فرهنگی ایثار و شهادت برگزار و دلنوشته شهید توسط بسیجی خواهر غزاله میکائیلی قرائت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه