اخبار داغ

مدیرشبکه بهداشت و درمان رامهرمز خبر داد؛

ام.آر.آی بیمارستان امام خمینى(ره) راه اندازی و شروع بکار کرد

ام.آر.آی بیمارستان امام خمینى(ره) راه اندازی و شروع بکار کرد
دکتر علی ابراهیمی گفت: به منظور رفاه حال شهروندان فعلا دو روز در طول هفته این مرکز آماده خدمات دهى می باشد و امیدواریم در آینده نزدیک با توجه ویژه مسئولان، مشکل کمبود نیروی تخصصی حل شود و همه روزه بتوانیم به شهروندان گرامی خدمات ارائه نماییم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛دکتر علی ابراهیمی مدیرشبکه بهداشت و درمان رامهرمز درگفتگو با رامهرمزنیوز از راه اندازی وشروع بکار بخش ام.آر.آی بیمارستان امام خمینى(ره) خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رامهرمزنیوز ,

ابراهیمی گفت: با راه اندازی وشروع بکار این دستگاه ، بیماران نیازمند به ام.آر.آی می توانند به بیمارستان امام خمینی(ره) رامهرمز مراجعه نموده و دیگر نیازی به مراجعه شهروندان به شهرهای دیگر نیست.

,

دکتر علی ابراهیمی

, دکتر علی ابراهیمی,


وی با بیان اینکه برای خدمات دهى در همه ی روزهای هفته این بخش  با کمبود نیرو تخصصی مواجه است خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان فعلا دو روز در طول هفته این مرکز آماده خدمات دهى می باشد و امیدواریم در آینده نزدیک  با  توجه ویژه دکتر ایدنی و دیگر مسئولان محترم ، مشکل کمبود نیروی تخصصی حل شود و همه روزه  بتوانیم به شهروندان گرامی خدمات ارائه نماییم.

مدیرشبکه بهداشت و درمان رامهرمز در ادامه افزود: بررسی تمام ناهنجاری های مغز و نخاع، بیرون زدگی یا تورم غیرعادی دیسک، تنگ شدن و ناراحتی کانال میانی ستون مهره ها، وضعیت تاندون ها، رباط ها، عضلات، غضروف ها و آسیب های احتمالی استخوان ها، وضعیت کبد، غدد فوق کلیه و پانکراس از جمله کاربرد های روش تشخیصی ام. آر. آی است.

وی در پایان تصریح کرد: با همت و پشتکار نماینده محترم شهرستان و دکترایدنى رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، پیگیری ها و اقدامات خوبی برای رفع مشکلات موجود حوزه بهداشت و درمان درحال انجام  است که در مصاحبه های بعدی به آنان اشاره خواهیم کرد.

,
,
,
,
,
,

به گزارش رامهرمز نیوز ، دستگاه ام.آر.آی درسال 95 در بیمارستان امام خمینى(ره) رامهرمز بصورت کامل نصب شد ،که با پیگیریهای مسرانه اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی ، دکتر ایدنی و همچنین مسئولین شبکه بهداشت و درمان رامهرمز در تیرماه سال 96 پس از طی نمودن مراحل اداری و کسب پروانه تاسیس و  موافقت اصولی بخش MRI راه اندازی شد.

,

این دستگاه با مارک شرکت سازنده فیلیپس 1/5 تسلا و نمایندگی  شرکت تایماز با مدلinginia یکی از بروزترین و بهترین ها در نوع خود می باشد.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه