اخبار داغ

مسئول ستاد نمازجمعه گلستان:

نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی است+ تصاویر

نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی است+ تصاویر
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری نمازجمعه در استان گلستان گفت: نماز جمعه از دستاوردها و برکات انقلاب و اسلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، حجت الاسلام ابوالفضل عامری مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری نمازجمعه در استان گلستان، صبح امروز در نشست ائمه جمعه و جماعات شهرستان رامیان که به مناسبت سالروز گرامیداشت روز نمازجمعه در محل دفتر امام جمعه رامیان برگزار شد، گفت: "هفته ای در پرتو نماز جمعه" را به عنوان هفته گرامیداشت اقامه اولین نماز جمعه در ایتان گلستان نامگذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گل رامیان،,

وی اظهارکرد: نماز جمعه از دستاوردها و برکات انقلاب و اسلام است و باید نمازجمعه را پررنگ تر متبلور کنیم.

,

حجت الاسلام عامری به ائمه جمعه تاکید کرد: در این هفته درباره جایگاه و اهمیت نماز جمعه و دستاوردهای آن و همچنین فعالیتها و عملکردهای ائمه جمعه در تریبون نماز جمعه صحبت شد.

,

حجت الاسلام حسین طاهری امام جمعه رامیان گفت: نماز جمعه اسباب پویایی و نشاط و همدلی و عامل وحدت و تعامل است و رابطه ائمه جمعه با مردم، شرایط جهان اسلام و احوال اولیا و اهل بیت در این سنگر عبادی و سیاسی مطرح می شود.

,

وی بیان کرد: نمازجمعه، از شیوه های زیبا و دلپذیر عبادت به شمار می رود که از سوی دین مبین اسلام به منظور تحقق آرمان های اجتماعی، تشریع شده است.

,

حجت الاسلام طاهری تصریح کرد: نمازجمعه علاوه بر اهداف عبادی و تربیتی، رویکردی به حکمتها و مصلحتهای اجتماعی هم چون وحدت و همدلی، تعاون و برادری، عدالت و انصاف، و صلح و همزیستی دارد.

,

این نشست با حضور مسئول ستاد شورای سیاستگذاری نمازجمعه استان، فرماندار، ائمه جمعه و جماعات شهرهای رامیان، دلند و خان ببین و جمعی از مسئولین شهرستانی و شهری در محل دفتر امام جمعه رامیان برگزار شد.

,

namazz1

, namazz1,

namazz2

, namazz2,

namazz3

, namazz3,

namazz4

, namazz4,

namazz5

, namazz5,

namazz6

, namazz6,

namazz7

, namazz7,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه