اخبار داغ

در دیدار با جمعی از جوانان بیان شد؛

روایت آیت الله شاهچراغی از عنایت حضرت معصومه (س) نسبت به خود

روایت آیت الله شاهچراغی از عنایت حضرت معصومه (س) نسبت به خود
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اهمیت زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) به بیان کرامتی از آن حضرت پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار با جمعی از جوانان با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) الگوی عفاف و حجاب در عصر خویش بود که دختران و زنان جامعه ما باید به آن حضرت تاسی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

امام جمعه سمنان با اشاره به کرامات حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: این بانو فرزند امام موسی کاظم (ع) است که ایشان نیز باب الحوائج هستند.

,

شاهچراغی با یادآوری دوران طلبگی خود در شهر قم افزود: در جوانی که برای ادامه تحصیل به شهر قم رفتم از حضرت فاطمه (س) خواستم سه حاجت مرا رفع کند که هر سه آنها روا شد.

,

وی ادامه داد: روزی که به مرقد حضرت فاطمه معصومه (س) شرفیاب شدم از ایشان خواستم یک استاد خوب و یک هم مباحثه ای خوب را در سر راهم قرار دهد و نیز در مدرسه ای تحصیل کنم که حجره داشته باشد تا نیاز به اجاره خانه نداشته باشم.

,

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه کرامت حضرت معصومه (س) برای اثبات شده است گفت: در مدت بسیار کوتاهی هر سه حاجتی که در حرم حضرت معصومه (س) از خدا خواسته بودم روا شد و من به این موضوع اعتقاد قلبی پیدا کرده ام.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه