اخبار داغ

به مناسبت آغاز دهه کرامت:

کاروان سفیران کریمه میهمان مردم گرمسار

کاروان سفیران کریمه میهمان مردم گرمسار
صبح امروز مردم گرمسار از خادمین سفیران کریمه با اشک و مهربانی استقبال کردند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین  به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) خادمین حرم معصومه(س) خواهر امام هشتم و ضامن آهو از شهر مقدس  در قالب کاروان سفیران کریمه  به شهرستان گرمسار سفر کردند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین ,

 خادمین حرم دختر امام موسی کاظم(ع) با هدف  ترویج  زیارت از راه دور و برای  تجلی  و انس معنوی  مردم در  ایام مبارک ولادت این بانوی  بزرگوار اسلام به شهر گرمسار سفر کردند .

,

  مردم گرمسار نیز ابتدا در گلزار شهدای این شهر  همراه با شهدای گلگون کفن  هشت سال دفاع مقدس خود از  پرچم و  خادمین حرم  حضرت فاطمه معصومه(س) اسقبال  اسلامی نمودند و با  شعارها و نواهای مذهبی این حضور  را گرامی داشتند .

,

 حیدری ؛ مسئول کاروان اعزامی سفیران کریمه به گرمسار در گفتگو  اختصاصی با خبرنگار گرمسارآنلاین خبر از حضور کاروان سفیران کریمه  متشکل از خادمین حرم ایشان به همراه پرچم مبارک و  مزین به نام و حرم  این بانوی بزرگوار از شهر مقدس قم به شهر های مختلف کشور  سفر و مورد استقبال با شکوه مردمی قرار می گیرند .

,

 مسئول کاروان سفیران کریمه در ادامه از برنامه ریزی های ویژه برای  مردم شهرستان گرمسار و استفاده معنوی از این  کاوران  اشاره کردو گفت: این کاروان با حضور در بیمارستان و زندان مرکزی گرمسار و عیادت از مددجویان بهزیستی و کمیته اماداد  سعی بر این دارند تا بتواند  یک خاطره و نقشی مهم در حضور معنوی آنها در انس با حرم حضرت معصومه(س) در قم برقرار نمایند .

,

حیدری تصریح کرد: این کاروان  حرکت خود را رد اولین روز از دهه کرامت آغاز می کند و با سفر به نقاط مختلف کشور   تا پایان دهه کرامت و ولادت حضرت  امام رضا (ع) ادامه خواهند   داد .

,

 وی اظهارداشت: کاروان سفیران کریمه  حرم  حضرت فاطمه معصومه (س) به 10 شهر دیگر نقاط جهان و به خصوص کشور های اروپایی نیز سفر معنوی در دهه کرامت خواهند داشت .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه