اخبار داغ

آخرین اخبار از مفقودین حادثه چال کندی دزفول:

تکذیب خبر پیداشدن سه جلیقه مربوط به مفقودین / یک گروه گلایدرهای موتوری وارد منطقه شدند

تکذیب خبر پیداشدن سه جلیقه مربوط به مفقودین / یک گروه گلایدرهای موتوری وارد منطقه شدند
آصفی گفت: حفره ها، دره ها و کوه ها به حدی زیاد است که علیرغم جستجو باز مناطق جدیدی کشف می‌شود، ولی متأسفانه هنوز هیچ اثری کشف نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حبیب الله آصفی در گفتگو با خبرنگار رهیاب اظهار داشت: کماکان گروه های ما فعال هستند، دیروز دو گروه اعزام شدند و امروز هم دو گروه دیگر به جستجو پرداختند. تا الان به نتیجه ای نرسیدیم که امیدواریم خداوند کمک کند تا هم خانواده ها و هم شهرستان به آرامش برسد.

وی با اشاره به گستردگی منطقه، افزود: حفره ها، دره ها و کوه ها به حدی زیاد است که علیرغم جستجو باز مناطق جدیدی کشف می‌شود، ولی متأسفانه هنوز هیچ اثری کشف نشده است.

فرماندار دزفول با تکذیب خبر پیدا شدن سه جلیقه مربوط به مفقودین، گفت: این جلیقه ها مربوط به روز اول حادثه است که در اصطحکاکی که تیوپ با تخته سنگ ایجاد شد، جلیقه دونفر از بدنشان خارج شد که متأسفانه فوت کردند.

آصفی با بیان اینکه همه گروه‌ها مشغول به جستجو هستند، اظهار داشت: امروز یک گروه گلایدرهای موتوری هم به منطقه آمده‌اند تا اگر امکان عملیات محیا باشد به مناطقی که تا الان کسی نتوانسته به دلیل طوفان و ارتفاع بالا به آنجا برود، به جستجو بپردازند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه