اخبار داغ

تراکتور و بدهی های دردسر ساز قدیمی؛

فرصت طلایی برای تسویه حساب

فرصت طلایی برای تسویه حساب
هرچند هزینه کرد تراکتورسازان با تیمهایی همچون استقلال و پرسپولیس و سپاهان قابل مقایسه نیست اما به هر حال نام سرخ های تبریز هم در بین باشگاهای بدهکار ایرانی دیده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون، بدهی کلان و میلیاردی در فوتبال امروز ایران تبدیل به امری طبیعی و اجتناب ناپذیر شده است. می توان گفت باشگاه لیگ برتری در فوتبال ایران نیست که پرونده شکایت مالی علیهش نباشد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون, بدهی کلان و میلیاردی در فوتبال امروز ایران تبدیل به امری طبیعی و اجتناب ناپذیر شده است. می توان گفت باشگاه لیگ برتری در فوتبال ایران نیست که پرونده شکایت مالی علیهش نباشد. ,

پرسپولیس و استقلال را باید گل سر سبد باشگاههای بدهکار در ایران دانست. طبق اعلامی که شده است سرخ آبی های پایتخت هرکدام نزدیک 100 میلیارد بدهی دارند که همین موضوع حضور این دو تیم در کنار نفت تهران در رقابتهای لیگ قهرمانان فصل پیش رو در هاله ای از ابهام قرار داده است.

,

در کنار تیمهایی مثل پرسپولیس، استقلال، نفت، استقلال خوزستان و چند تیم دیگر، تراکتورسازی یکی از باشگاههایی بوده که طی سالیان گذشته به خاطر جذب بازیکنان پرشمار خارجی بدهی ها و پرونده های مالی که می تواند دردسر ساز باشد را در فیفا و AFC دارد.

,

هرچند هزینه کرد تراکتورسازان با تیمهایی همچون استقلال و پرسپولیس و سپاهان قابل مقایسه نیست اما به هر حال نام سرخ های تبریز هم در بین باشگاهای بدهکار ایرانی دیده می شود.

,

همین بدهی های قدیمی بود که فصل گذشته برای تراکتورسازان دردسر ساز شد و تراکتورسازی در حساس ترین برهه از فصل از کورس قهرمانی باز ماند و اکنون هم از فصل نقل و انتقالات محروم شده است.

,

فصل پیش رو با توجه به شرایطی که برای تراکتورسازی پیش آمده بهترین فرصت برای تسویه حسابهای مالی قدیمی این باشگاه است. به غیر از محمد ابراهیمی، کیانی، ایران پوریان و نوری و فرزاد حاتمی و سینا عشوری که قرار دادهای مالی قابل توجهی با تیم ثبت کرده اند بقیه بازیکنان تراکتورسازی بعید است که مبلغ قراردادی بیش از دویست میلیون داشته باشند، حال این رقم را مقایسه کنید تنها با رقم قرارداد هافبک های بازی ساز استقلال که جمعا نزدیک 6 میلیارد تومن برای این تیم خرج برداشته است.

,

تراکتورسازان هرچند در فصل نقل و انتقالات نتوانستند بازیکنی به خدمت بگیرند اما همین محرومیت می تواند علاوه بر جوانگرایی در تیم، فرصتی باشد برای تسویه حسابهای مالی قدیمی و بستن پرونده های مالی که دردسر ساز می شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه