اخبار داغ

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

۵۶ درصد کسری رشد در کشور داریم/پیش بینی ایجاد یک میلیون شغل در سال جاری

۵۶ درصد کسری رشد در کشور داریم/پیش بینی ایجاد یک میلیون شغل در سال جاری
ربیعی٬ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه وضعیت رشد کشور مناسب نیست گفت: در حال حاضر کشور ۵۶ درصد کسری رشد دارد که نیاز به کار و تلاش فراوانی برای جبران این کسری داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای اداری استان مرکزی در اراک  با اشاره به انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه گفت:مردم در انتخابات به یک روش و برنامه رای دادند که تداوم همان راه دولت یازدهم است و مسئولین هم باید با قوت همان مسیر را ادامه دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

ربیعی حرکت عقلانی را یکی از خصوصیت های دولت یازدهم عنوان کرد و افزود: این عقلاینت در سایه کار کارشناسی صورت گرفته است.

,

وی با اشاره به اینکه در بخش های مختلف دچار عقب افتادگی هستیم ادامه داد: متوسط رشد ایجاد شده قابل قبول نیست و نیازمند سخت کوشی هستیم.

,

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در حوزه اشتغال در حال گذر از اشتغال دولتی به اشتغال خصوصی هستیم بیان کرد: متاسفانه اشتغال در بخش خصوصی هم به خوبی شکل نگرفته است و این موضوع مشکلاتی را در زمینه اشتغال ایجاد کرده است.

,

ربیعی اظهار کرد: معتقد هستیم برای اینکه جامعه را به مسیر اصلی خودش برسانیم نیاز داریم تا مسیر عقلانیت تا ۲۰ سال آینده تداوم داشته باشد.

,

۵۶ درصد کسری رشد در کشور داریم

, ۵۶ درصد کسری رشد در کشور داریم, ۵۶ درصد کسری رشد در کشور داریم,

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه وضعیت رشد کشور مناسب نیست گفت: در حال حاضر کشور ۵۶ درصد کسری رشد دارد که نیاز به کار و تلاش  فراوانی برای جبران این کسری داریم.

,

وی ادامه داد: در صورتی که در هر سال رشد هشت درصد داشته باشیم طی ۵ سال رشد به ۴۰ درصد می رسد که باز هم کسری رشد داریم.

,

رشد فعلی کم کیفیت است و برای مردم قابل لمس نیست

,

ربیعی با اشاره به اینکه در کشور رشد اقتصادی داریم ولی این رشد برای مردم قابل لمس نیست افزود: معمولا رشد هایی که بعد از رکود ایجاد می شوند کم کیفیت هستند و در کوتاه مدت در زندگی مردم قابل لمس نیست.

,

پیش بینی ایجاد یک میلیون شغل در سال جاری

, پیش بینی ایجاد یک میلیون شغل در سال جاری, پیش بینی ایجاد یک میلیون شغل در سال جاری,

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پیش بینی ایجاد یک میلیون شغل در سال جاری در کشور خبر داد و گفت: ۴۰۰ هزار اشتغال در رابطه با رشد اقتصادی و ۶۰۰ هزار شغل هم از طرح های در دست اجرا ایجاد خواهد شد.

,

اجرای طرح اشتغال فراگیر در کشور

, اجرای طرح اشتغال فراگیر در کشور, اجرای طرح اشتغال فراگیر در کشور,

وی از اجرای طرح اشتغال فراگیر در کشور خبر داد و گفت: در قالب این طرح رشته های پر کشش ایجاد اشتغال در سطح کشور شناسایی و تسهیلات به سمت این اشتغال ها سوق داده خواهد شد.

,

ربیعی اظهار کرد: در قالب این طرح ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در شهر های زیر ۱۰ هزار نفر با دو درصد کاهش سود پرداخت خواهد شد.

,

وی  به اجرای طرح کارورزی هم اشاره ای کرد و ادامه داد:متاسفانه با پدیده ای روبه رو هستیم که در آن افراد تحصیل کرده از مهارت های لازم برخوردار نیستند.

,

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه بررسی ها بیان گر این است که ۷۰ درصد از افرادی که در طرح کارورزی مشارکت داشته اند جذب شده اند افزود: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم گامی در جهت اشتغالزایی برداریم.

,

ربیعی بیان کرد: پیش بینی می شود با اجرای طرح های پیش بینی شده در زمینه اشتغال در کشور ۶۰۰ هزار شغل با اجرای این طرح ها  ایجاد شود.

,

شناسایی ۲۰۰ هزار زن باردار که مشکل سوء تغذیه دارند

, شناسایی ۲۰۰ هزار زن باردار که مشکل سوء تغذیه دارند, شناسایی ۲۰۰ هزار زن باردار که مشکل سوء تغذیه دارند,

ربیعی به خدمات حمایتی وزارتخانه هم اشاره ای کرد و گفت: وزارتخانه در راستای طرح های حمایتی خودش ۲۰۰ هزار زن باردار که مشکل سوء تغذیه دارند را شناسایی و به آنها کمک کرده است.

,

وی ادامه داد: وزارتخانه در حوزه فقر با نظریه و ایده کارها را به پیش برده است و خدمات خوبی را به فقرا، کودکان و زنان باردار دارای سوء تغذیه داشته است.

,

کاهش اشتغال استان مرکزی به ۴ درصد و معرفی شهرهای بدون بیکار

,

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه وضعیت اشتغال استان مرکزی خوب است بیان کرد: در تلاش هستیم در قالب سند توسعه اشتغال استان مرکزی با قداماتی که برای استان تعریف کردیم ایم بیکاری استان را به ۴ درصد برسانیم.

,

وی با اشاره به اینکه در برخی از شهرها و روستاهای استان نرخ بیکاری بسیار پایین است خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم برخی از روستاها و شهرها را به عنوان شهر بدون بیکار معرفی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه