اخبار داغ

دفع حمله تروریست های داعش در مناطق مرزی عراق/ تصاویر+نقشه

دفع حمله تروریست های داعش در مناطق مرزی عراق/ تصاویر+نقشه
نیروهای بسیج مردمی مستقر در مناطق مرزی با سوریه موفق شدند حمله ده ها تروریست داعش را به طور کامل دفع کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ ده ها تن از عناصر تروریستی داعش به همراه چند خودروی انتحاری با هدف نفوذ و اشغال مجدد مناطق غربی استان نینوای عراق، حمله گسترده ای را علیه مواضع نیروهای بسیج مردمی مستقر در مناطق مرزی آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نیروهای تیپ 13 وابسته به بسیج مردمی عراق در ابتدای حمله تروریست ها موفق شدند چهار خودروی انتحاری داعش را قبل از رسیدن به مواضع خود با چند موشک حراراتی مورد هدف قرار دهند و منهدم کنند.

,

سپس نیروها موفق شدند بعد از درگیری چند ساعته با تکفیری ها، ده ها تن از آن ها را کشته و زخمی کنند و باقی تروریست ها را به سمت سوریه فراری دهند.

,

توپخانه نیروهای بسیج مردمی مستقر در مناطق مرزی در جواب حمله های مستمر تروریست ها، مواضع تکفیری ها را در روستاهای مرزی سوریه مورد هدف قرار دادند و خسارت جانی و مالی سنگینی را به تروریست ها وارد کردند.

, ,
     
 
   
,
     
, , ,
 
,
   
, , ,

منابع روسی اعلام کردند که نیروهای عراقی طی دو ماه اخیر موفق شده اند از محور غرب استان نینوا، بیش از 150 کیلومتر از مناطق مرزی عراق با سوریه را پاکسازی کنند و ده ها تروریست داعش را به هلاکت برسانند.

,

نیروهای عراقی همچنین طی شش ماه نخست سال جاری بیش از 60 درصد از استان نینوا از جمله شهر راهبردی موصل، مناطق مرکزی و غربی استان را به طور کامل پاکسازی کرده اند.

,

مناطق جنوبی و جنوب غرب استان نینوا همچنان تحت اشغال تروریست های داعش است و تروریست ها از طریق جنوب غرب استان نیرو و تجهیزات خود را به کشور سوریه منتقل می کنند.

,

استان راهبردی نینوا در شمال غرب عراق و هممرز با سوریه است که بخش وسیعی از استان در تابستان سال 93 به اشغال تروریست های داعش درآمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه