اخبار داغ

همزمان در ۳۱ استان و ۳۴ کشور ؛

دهمین جشن مردمی زیر سایه خورشید برگزار می شود / اجرای ۳۱۳ عنوان برنامه در ۷۷ نقطه از گلستان

دهمین جشن مردمی زیر سایه خورشید برگزار می شود / اجرای ۳۱۳ عنوان برنامه در ۷۷ نقطه از گلستان
دبیر جشن های مردمی زیر سایه خورشید استان گلستان گفت: دهمین جشن مردمی زیر سایه خورشید همزمان با سراسر کشور در ۷۷ نقطه از استان گلستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ سید حسام بنی فاطمه دبیر جشن های مردمی زیر سایه خورشید استان گلستان اظهارکرد: جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید برای دهمین سال پیاپی درقالب برنامه های معنوی فرهنگی مذهبی همزمان با دهه کرامت، از 8 لغایت 13مردادماه جاری با حضور 3 گروه کاروان خدام حرم مطهر رضوی با شعار یاعلی بن موسی الرضا “به تو اقتدا می کنم”  در استان گلستان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد : مهم ترین هدف از برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید خدمت به مردم استان در راستای تقویت فرهنگ زیارت از راه دور و ایجاد شور و نشاط معنوی است .

,

بنی فاطمه در ادامه تصریح کرد: از اهداف دیگر برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید ترویج شعائر و تقویت محبت اهل‌بیت(ع) در بین اقشار مختلف مردم و گسترش و توسعه حرم معنوی امام رضا(ع) در سراسر کشوراست.

,

وی به استقبال پر شور مردم استان از کاروان خدام رضوی و پرچم متبرک شمس‎الشموس امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت : امسال هر 14 شهرستان میزبان خدام رضوی هستند و کاروان زیر سایه خورشید در 77 نقطه استان که شامل 49 رمستا و 28 شهر است حضور خواهند داشت.

,

دبیر جشن های مردمی زیر سایه خورشید استان گلستان با بیان اینکه 313 عنوان برنامه در استان توسط این کار وان اجرا خواهد شد ، تصریح کرد: مهم‌ترین نقطه قوت و برجستگی این طرح را ظرفیت ویژه زیارت و فرهنگ زیارت از راه دور و حضور اهل سنت و اعتقادشان به شفا از سوی امام رضا(ع) است.

,

وی بیان داشت: کاروان «زیر سایه خورشید»  مقصد و هدف خود را بازدید از مکان های قرار می دهد که افراد امکان تشرف به حرم امام رضا(ع) را به دلایل شرایط جسمانی و یا عوامل مختلف دیگر نداشته باشند از جمله  نقاط دور دست یا بیمارستان ها و خانه سالمندان و مکان هایی مثل زندان ها که امکان زیارت برای مددجویان فراهم نیست.

,

بنی فاطمه با اشاره به اینکه برنامه هایی برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم در سطح استان تدارک دیده شده گفت: این برنامه ها شامل بازدید از خانواده جانباختگان معدن زمستان یورت ، مشاوره خانواده رضوی در تمامی جشن ها، برنامه های استفبال از کاروان رضوی و،دیدار با علمای اهل تسنن وتشیع،دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم استان ، ایستگاه صلواتی واجرای برنامه جشن در مساجد وحسینیه ها در سطح استان گلستان و برنامه های متنوع دیگر می باشد.

,

وی به راه اندازی کمپین " یک جهان مهربانی " اشاره کرد و اذعان داشت برنامه های کار وان های زیر سایه خورشید در این کمپین اطلاع رسانی می شود و با ارسال عدد 8 به سامانه 1000888 لینک پیوستن به کمپین را می توان دریافت کرد.

,

گفتنی است ؛ جشن استقبال از خدام رضوی 5 شنبه 12 مرداد ساعت 20 در آستان مقدس امامزاده عبدالله گرگان برگزار خواهد شد که این برنامه به صورت مستقیم از شبکه گلستان پخش خواهد شد .

, گفتنی است ؛ جشن استقبال از خدام رضوی 5 شنبه 12 مرداد ساعت 20 در آستان مقدس امامزاده عبدالله گرگان برگزار خواهد شد که این برنامه به صورت مستقیم از شبکه گلستان پخش خواهد شد ., گفتنی است ؛ جشن استقبال از خدام رضوی 5 شنبه 12 مرداد ساعت 20 در آستان مقدس امامزاده عبدالله گرگان برگزار خواهد شد که این برنامه به صورت مستقیم از شبکه گلستان پخش خواهد شد .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه