اخبار داغ

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی،

کتاب زندگینامه شهید شاخص دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد+تصاویر

کتاب زندگینامه شهید شاخص دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد+تصاویر
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و رئیس گروه معارف پایگاه چهارم هوا نیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران کتاب زندگینامه شهید عین الله دهراب پور با عنوان "چشمان بیدار" در ستاد کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و رئیس گروه معارف پایگاه چهارم هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران کتاب شهید عین الله دهراب پور رونمایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و رئیس گروه معارف پایگاه چهارم هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران کتاب شهید عین الله دهراب پور رونمایی شد.,

این کتاب به سفارش کنگره شهدای دانشجو و حمایت بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد تدوین و تهیه شده است.

, این کتاب به سفارش کنگره شهدای دانشجو و حمایت بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد تدوین و تهیه شده است.,

در ابتدای این مراسم مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ترویج سیره این ستارگان آسمانی در جامعه به خصوص در بین دانشجویان اهمیت زیادی دارد، گفت: نسبت به شناسایی شهدای دانشجو  اقدامات بسیار مهمی انجام شده که می توان گفت از مجموع 1880 شهید استان ، 80 نفر دانشجو هستند.

, در ابتدای این مراسم مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ترویج سیره این ستارگان آسمانی در جامعه به خصوص در بین دانشجویان اهمیت زیادی دارد، گفت: نسبت به شناسایی شهدای دانشجو  اقدامات بسیار مهمی انجام شده که می توان گفت از مجموع 1880 شهید استان ، 80 نفر دانشجو هستند.,

شهرام مهدوی با بیان اینکه همه شهدای دانشجو شاخص هستند، افزود: برخی از شهدا را به علت سوابق و نوع مسئولیت ها و پرونده ای که دارند به ترتیب هر سال به عنوان شهید شاخص معرفی می کنیم که شهیدان دهراب پور و سید عبدالهادی ملک حسینی، شهید آقایی وندا و شهید هدایت الله طیب و شهید جلیل از جمله این شهداست.

, شهرام مهدوی با بیان اینکه همه شهدای دانشجو شاخص هستند، افزود: برخی از شهدا را به علت سوابق و نوع مسئولیت ها و پرونده ای که دارند به ترتیب هر سال به عنوان شهید شاخص معرفی می کنیم که شهیدان دهراب پور و سید عبدالهادی ملک حسینی، شهید آقایی وندا و شهید هدایت الله طیب و شهید جلیل از جمله این شهداست.,

همچین جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: بعد از 1400 سال که از عاشورا می گذرد شهدای دفاع مقدس با الگوگیری از واقعه عاشورا برای ما الگو هستند.

,

, ,

سرهنگ جهانیگیر انصاری افزود: اکنون دانشگاه جبهه است و دانشجویان ما در خط مقدم جنگ نرم به مقابله با توطئه‌های دشمن می پردازند.

,

وی با تاکید بر اینکه  شهدا درس دشمن شناسی، اخلاق، زمان شناسی، مردم داری، دین داری و عزت را به ما آموختند، افزود: اساتید دانشگاهی به عنوان فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان سربازان این جنگ نرم هستند که باید با بصیرت این مسیر را طی کنند.

,

همچنین سرهنگ ایمانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: شهیدان پرچم دار نهضت بزرگ انقلاب اسلامی هستند.

,

مدیر هئیت معارف جنگ پایگاه هوانیروز اصفهان  عنوان کرد: ملتی که با صدای فرمانده خودی در روزهای خوشی بیدار نشود در روز جنگ با صدای پوتین فرمانده جنگ دشمن بیدار می‌شود.

,

, ,

وی تصریح کرد: دشمن‌شناسی از ویژگی‌های بارز شهدا بود و به طور قطع هرکس خودشناسی و دشمن‌شناسی را بلد باشد پیروز واقعی میدان جنگ است.

,

ایمانی با بیان اینکه دفاع مقدس به پایان رسید و ما به پیروزی رسیدیم، عنوان کرد:  محصول ماندگار دفاع مقدس اقتدار و امنیت کنونی ایران اسلامی است.

,

وی ابراز کرد: دانشجویان بسیجی افسران جنگ نرم هستند که باید در حوزه علوم انسانی نسبت به فراگیری علوم و بصیرت‌افزایی در حوزه دفاع مقدس تلاش کنند.

,

ایمانی با بیان اینکه امروز جنگ، جنگ اراده است و پیروز میدان کسی است که اراده خود را بر دشمن تحکیم کند، افزود: تنها به پشتوانه یک ملت می‌توان به جنگ با دشمن پرداخت.

,

ایمانی با تاکید بر اینکه شهید عین‌الله دهراب‌پور  تنها متعلق به خانواده خود نیست، گفت: این شهید والامقام یک فرهنگ و متعلق به تمام ملت ایران است.

,

وی تاکید کرد: نقش شهیدان دهراب‌پور، ملک‌حسینی و امیدبخش در خلق تداوم ملی و عزت ایران اسلامی بی‌بدیل است.

,

ایمانی با بیان اینکه شهدا بزرگ‌ترین درس‌ها را به ما آموختند، گفت: خدمت به خانواده شهدا خدمت به آینده این سرزمین است.

,

مدیر هیئت معارف جنگ پایگاه هوانیروز اصفهان گفت: شهدا نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی دارند و ما نیز با الگوگیری از آنها باید راه آنها را ادامه دهیم.

,

انتهای پیام/

,

لازم به ذکر است شهید عین الله دهراب پور از شهدای شاخص بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 93 معرفی شده است.

, لازم به ذکر است شهید عین الله دهراب پور از شهدای شاخص بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 93 معرفی شده است.,

 

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
---
, ---,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
پ
, پ,
, ,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه