اخبار داغ

پس از گذشت 26 ماه از تدفین؛

اینجا گلزار شهدای گمنام است/ شهدای کلاته چشم به راه یک نگاه/ وضعیت اسفناک آرامگاه پرستو های عاشق

اینجا گلزار شهدای گمنام است/ شهدای کلاته چشم به راه یک نگاه/ وضعیت اسفناک آرامگاه پرستو های عاشق
پس از گذشت 26 ماه هنوز بارگاهی در خور شان شهدای گمنام شهر کلاته از توابع شهرستان دامغان ساخته نشده است و این شهدا در گوشه ای از شهر مورد بی توجهی وغفلت قرار گرفته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر یک، وقتی به شهر کلاته می رویم و مقبره شهدای گمنام آنها را می بینیم می فهمیم که چگونه در تمام شهرها شهدای گمنام مورد توجه مؤمنین و مسئولین هستند و در شهرکلاته اینگونه این عزیزان از یاد رفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مسئولین شهرکلاته بسیار  تلاش کردند تا  شهیدان گمنام به این شهر اختصاص داده شوند و در سال 94 بردوش مردم شهید پرور کلاته تشییع و  به خاک سپرده شدند.

,

متاسفانه آنطور که باید وشاید از این شهدا تجلیل نمی شود بطوری که پس از گذشت 26 ماه هنوز بارگاهی در خور شان این شهیدان ساخته نشده است و در گوشه ای از شهر مورد بی توجهی وغفلت قرار گرفته اند.

,

, ,

ابوالقاسم شریف نیا مسئول مهندسی اداره حفظ آثار و نشر ارزش های  انقلاب استان سمنان  گفت: هنگامی که شهری تقاضای شهید گمنام دارد اداره حفظ آثار مسئولین شهر را به عنوان هیئت امنا قرار می دهد که شامل رئیس شورای شهر، شهردار ، امام جمعه و ... می باشد.

,

وی گفت: هیئت امنا تعهدی را به اداره حفظ آثار مبنی بر تحویل ، تشییع و ساخت حرم شهدای گمنام می دهدبا وجود اینکه هیچ مسئولیتی بر دوش اداره حفظ آثار نیست اما این اداره کماکان بخاطر حفظ حرمت شهدا در خدمت مردم است.

,

یکی ازاعضا شورا شهردر این خصوص می گوید: با چندین خیر در این امر صحبت شده است و امیدواریم بودجه این امر تا آخر سال محقق شود.

,

وی ادامه داد: البته خودم واقفم کشیدن توری مرغی در دور مزار شهدای گمنام جز توهین چیزی نیست و متاسفانه در حال حاضر این کار انجام شده است امیدواریم به زودی بااعضا شورای شهر و شهردار محترم به وضعیت آن رسیگی شود

,

 

,

ازآنجایی که مقبره شهدای گمنام زیارتگاه عاشقان به انقلاب و اسلام است از مسئولین محترم و امام جمعه فهیم شهرکلاته درآستانه برگزاری نوزدهمین یادواره شهدا شهر کلاته خواستاریم تا نسبت به پیگیری امور و ساماندهی گلزارشهدای گمنام این شهر  اقدام نمایند ودل مادران شهدای گمنام را بدین سبب شاد کنند ، در حال حاضر شهدای گمنام این شهر دوباره به همان گمنامی قبل برگشته اند.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه