اخبار داغ

با حضور فرمانده سابق قرارگاه خاتم الاوصیا(عج)؛

کاشانی ها در پنجمین پاتوق فرهنگی گردهم می آیند

کاشانی ها در پنجمین پاتوق فرهنگی گردهم می آیند
پاتوق فعالان فرهنگی کاشانی با حضور حسین یکتا مسئول سابق قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) و جمعی از فعالان این حوزه در کاشان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول؛ پاتوق فعالان فرهنگی کاشانی شامگاه چهارشنبه با حضور حسین یکتا مسئول سابق قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) و جمعی از فعالان این حوزه در کاشان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,

این آیین فرهنگی و با حضور حسین یکتا یکی از فعالان فرهنگی که مسئولیت قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) را نیز برعهده دارد شامگاه چهارشنبه چهارم مردادماه جاری از ساعت 21 به همت مجتمع فرهنگی هنری شهر در فرهنگسرای مهر برگزار می شود.

,

این برنامه که در قالب نشست با مسئولان تشکل ها، کانون ها و هیئت های فرهنگی و سایر فعالان این حوزه در شهرستان اجرا می شود، موضوعات اساسی و بنیادین فرهنگی با نگاهی نقادانه، آسیب شناسانه و البته همراه با راهکارهای عملی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

,

«پاتوق های فرهنگی» به عنوان محفلی برای هم اندیشی نخبگان و کارشناسان حوزه فرهنگی برای شناسایی آسیب ها و نیز تقویت مزیت های فرهنگی، تاکنون با میزبانی از اندیشمندان و مسئولان عالی رتبه فرهنگی کشور نظیر حجت الاسلام پژمان فر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و…در صدد تبیین نگرشی کلان تر و راهبردی تر در این زمینه بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه