اخبار داغ

به میزبانی مجموعه فرهنگی عاشوراییان صورت می گیرد؛

حضور خادمان امام مهربانی ها در اصفهان/ عیادت از بیماران و دلجویی از محرومان از جمله برنامه های خادمان امام رضا است

حضور خادمان امام مهربانی ها در اصفهان/ عیادت از بیماران و دلجویی از محرومان از جمله برنامه های خادمان امام رضا است
جمعی از خادمان حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) در قالب کاروان “زیر سایه خورشید” و به مناسبت دهه ی کرامت همچون سال های گذشته به شهرهای مختلف ایران سفر می کنند و روز پنجشنبه به استان اصفهان خواهند رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مادحین؛ جمعی از خادمان حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) در قالب کاروان “زیر سایه خورشید” و به مناسبت دهه ی کرامت همچون سال های گذشته به شهرهای مختلف ایران سفر می کنند و روز پنجشنبه به استان اصفهان خواهند رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مادحین,

این کاروان که به میزبانی مجموعه فرهنگی عاشوراییان روز 5 مرداد ماه مهمان اصفهان هستند، تا روز 13 مرداد ماه و همزمان با سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) در استان حضور خواهند داشت و با هدف ترویج فرهنگ رضوی و معطر فضای عمومی جامعه در داخل و خارج از کشور با یاد و نام امام رئوف حضرت رضا(ع) به نقاط گوناگون کشور سفر می کنند.

,

از جمله برنامه های این کاروان می توان به عیادت از بیماران و جانبازان، دلجویی از محرومین، دیدار با زندانیان و حضور در جشن های مردمی و فراهم آوردن امکان زیارت از راه دور، حضور در مناطق محروم و دور افتاده، دیدار با خانواده معظم شهدا و زیارت قبور مطهر شهدا، حضور در امکان مذهبی، نظامی و انتظامی و دیدار با علما اشاره کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه