اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز خبر داد؛

برگزاری دو مسابقه کتابخوانی در نطنز/ مراسم شب شعر رضوی در شهرستان برگزار می شود

برگزاری دو مسابقه کتابخوانی در نطنز/ مراسم شب شعر رضوی در شهرستان برگزار می شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز گفت: اداره ارشاد نطنز به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت دو مسابقه کتابخوانی با عنوان «عمه سادات» و «ذره و آفتاب» در سطح شهرستان برگزار می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آوای نطنز،  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت دو مسابقه کتابخوانی با عنوان «عمه سادات» مخصوص زندگانی حضرت معصومه (س) و «ذره و آفتاب» در خصوص سبک زندگی حضرت امام رضا (ع) را در سطح شهرستان نطنز برگزار می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

علی مشربی افزود: امروزه توجه به سبک و سیره ائمه معصومین علیهم السلام در جامعه اسلامی بیش از گذشته ضرورت دارد و این دهه فرصت مغتنمی است تا فرهنگ ناب اسلامی در قالب سبک و سیره زندگانی حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) در جامعه تبیین و تشریح شود.

,

وی اضافه کرد: این اداره به منظور تحقق هدف فوق و آشنایی بیشتر مردم با نوع زندگانی این دو شخصیت بزرگوار، اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی و در سطح شهرستان نطنز خواهد کرد.

,

وی با بیان این که به برگزیدگان این دو مسابقه جوایز نفیسی اهدا می شود، بیان کرد: همانند سال های گذشته و با همت اداره ارشاد و با همکاری انجمن های شعر و ادب، مراسم شب شعر رضوی در شهرهای نطنز، بادرود، و خالدآباد در این دهه با کرامت برگزار می شود.

,

مشربی به فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد در طول این دهه با موضوعات مختلف و با محوریت ترویج سبک زندگی اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: اکران فیلم های به روز سینمایی در سینما فرهنگ شهر بادرود به صورت نیم بها نیز یکی دیگر از برنامه های این اداره در ایام دهه کرامت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه