اخبار داغ

امام جمعه نطنز:

مخالفان تریبون نماز جمعه منافع سیاسی و اقتصادی خود را در خطر دیده اند

مخالفان تریبون نماز جمعه منافع سیاسی و اقتصادی خود را در خطر دیده اند
حجت الاسلام امینی گفت: تمام آن هایی که به مخالفت با نماز جمعه برخاسته و از هر فرصتی برای کوباندن آن استفاده می کنند بدون شک منافع سیاسی و اقتصادی خود را یا در معرض خطر دیده اند و یا آن را از دست داده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز، حجت الاسلام روح االه امینی امروز در جلسه ستاد نماز جمعه شهر نطنز که با حضور اعضا در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، ضمن گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت مرحوم آیت الله طالقانی در تهران، اظهار کرد: بعد از ۵ مرداد سال ۵۸ اقامه نماز جمعه در مراکز استان ها، شهرستان ها و شهرهای کشور شروع و امروز در نزدیک به ۸۰۰ نقطه کشور نماز جمعه اقامه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز, آوای نطنز, ,

امام جمعه نطنز افزود: نماز جمعه یکی از اصلی ترین برکات پیروزی انقلاب اسلامی در کشور است و تریبون نماز جمعه نیز به عنوان یک پایگاه بزرگ فرهنگی توانسته است در راه حفظ و اقتدار جمهوری اسلامی در مسیر ایجاد یک نهضت روشنگری، نقش فعالی را ایفا کند.

,

وی با تاکید بر این که اتحاد مسلمانان در صفوف نماز جمعه به رخ دشمنان کشیده می شود، گفت: عده ای در داخل کشور با همنوایی با دشمنان نظام در خارج از کشور به مقابله با این فریضه الهی برخاسته اند و در حال تضعیف آن هستند که خود این موضع گرفتن های دشمنان نشان از کار آمدی این تریبون دارد.

,

امام جمعه نطنز تاکید کرد: تمام آن هایی که به مخالفت با نماز جمعه برخاسته و از هر فرصتی برای کوباندن آن استفاده می کنند بدون شک منافع سیاسی و اقتصادی خود را یا در معرض خطر دیده اند و یا آن را از دست داده اند.

,

وی تصریح کرد: متاسفانه عده ای هم اهمیت این موضوع را درک نکرده اند که در این جا فعالان دینی و فرهنگی باید با تشریح ابعاد مختلف این فریضه عبادی و سیاسی دیدگاه این افراد را نسبت به این موضوع مهم عوض کنند.

,

امام جمعه نطنز تاکید کرد: امام جمعه باید با شجاعت و بدون رودربایستی مشکلات مسائل جهان اسلام، جمهوری اسلامی، شهرستان، شهر و منطقه را بیان کند، ضمن این که انتقاد منصفانه و مشفقانه نیز باعث احیای جامعه می شود و در نماز جمعه نیز فرصت برای بیان انتقاد وجود دارد.

,

وی ادامه داد: نماز جمعه تریبون مطالبه گری، شفاف سازی، روشنگری و محل فریاد زدن ظلم ها و مبارزه با جورها است و کسانی که با آن به مخالف می پردازند به طور حتم مخالف رسیدن مردم به شاخص های اشاره شده هستند.

,

حجت الاسلام امینی به مشکل تردد نمازگزاران از محله های مختلف نطنز به نماز جمعه اشاره و از نهادهای دولتی درخواست کرد که با مساعدت در این زمینه مشکل تردد را حل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه