اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد تربت حیدریه تاکید کرد:

لزوم اصلاح نگاه مدیران اجرایی تربت حیدریه نسبت به رسانه ها

لزوم اصلاح نگاه مدیران اجرایی تربت حیدریه نسبت به رسانه ها
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه با بیان اینکه اغلب مدیران نگاه مناسبی به رسانه ها ندارند، افزود: مجموعه مدیریتی شهرستان علاوه برمعرفی خدمات نهاد خود و پاسخگویی به مطالبات مردم باید نگاه خود را نسبت به رسانه های جمعی اصلاح کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، محمد حسن زاده ظهر امروز در نشستی مشترک با انجمن خبرنگاران تربت حیدریه اظهار داشت: این نگاه به دلیل عدم تعریف نامناسب از رسانه ها و خبرنگاران بوجود آمده که لازم است جهت پاسخگویی به انتقادات مردم و همچنین ارائه گزارش عملکرد دوایر دولتی، این نوع نگاه اصلاح شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی تصریح کرد: نقش رسانه ها برای پیشرفت و توسعه منطقه حائز اهمیت است و مدیران بایستی از این ظرفیت و به تناسب امکانات موجود بیشترین بهره وری را داشته باشند.

,

حسن زاده با تاکید بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی مختص خبرنگاران، برخورد حرفه ای و ارزش گذاری با موضوعات مختلف از سوی خبرنگاران را باعث همراهی بیشتر مدیران نهادها و دوایر دولتی با این قشر زحمتکش عنوان کرد.

,

رئیس انجمن خبرنگاران تربت حیدریه، جایگاه حقوقی پائین این قشر از جامعه را دلیل اصلی محدود بودن خبرنگاران در این شهر عنوان کرد و افزود: گاهی افراد معدود در مناسبت های خاص با عنوان خبرنگار یا عکاس حضور پیدا کرده و در سایر عرصه های خبری نشانی از آنها نیست.

,

اصغر غضنفری تاکید کرد: از سوئی دیگر دستگاههای اجرایی باید تکلیفشان با حوزه رسانه مشخص و خبرنگاران فعال و رسمی بر اساس معیارهای قانونی وزارت فرهنگ و ارشاد معرفی شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه