اخبار داغ

مدیر عامل بنیاد بین المللی بین امام رضا(ع) :

صد هزار نفر در ۷۷ کشور جهان جشن‌های دهه کرامت را مدیریت می کنند

صد هزار نفر در ۷۷ کشور جهان جشن‌های دهه کرامت را مدیریت می کنند
مدیر عامل بنیاد بین المللی بین امام رضا(ع) گفت: جشن‌های دهه کرامت در سطح بین‌المللی در ۷۷ کشور و 2400 نقطه از جهان با هدف معرفت‌افزایی برگزار می شود که حاصل تلاش جمعیت 100 هزارنفری این موسسه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری، اکبر شیخ مدیر عامل بنیاد بین المللی بین امام رضا (ع) در مراسم افتتاحیه دهه کرامت استان تهران که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، استاندار تهران، فرماندار ری، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری، مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع)، معاون فرهنگی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و جمعی از علما و مسئولان در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، برگزار شد، گفت: همزمان با دهه کرامت برنامه‌های فرهنگی شاد و متنوعی را مطابق با موازین شرعی در نظر گرفته‌ایم که امروز اولین روز این دهه و مراسم افتتاحیه را برگزار می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از پایگاه خبری تحلیلی , آفتاب ری, ، اکبر شیخ مدیر عامل بنیاد بین المللی بین امام رضا (ع) در مراسم افتتاحیه دهه کرامت استان تهران که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، استاندار تهران، فرماندار ری، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری، مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع)، معاون فرهنگی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و جمعی از علما و مسئولان در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، برگزار شد، گفت: همزمان با دهه کرامت برنامه‌های فرهنگی شاد و متنوعی را مطابق با موازین شرعی در نظر گرفته‌ایم که امروز اولین روز این دهه و مراسم افتتاحیه را برگزار می‌کنیم.,

وی افزود: طبق برنامه ریزی‌های بنیاد امام رضا (ع) امسال توانسته‌ایم این جشنواره را در سطح استان‌ها پراکنده کنیم که استان تهران در این امر پیشگام بوده و اولین مراسم را برگزار کرد و همچنین این جشن در ۶شهرستان استان تهران برگزار می‌شود. 
مدیر عامل بنیاد بین المللی بین امام رضا (ع) تصریح کرد: در سطح کشور ۳۳۲ برنامه داریم که نسبت به سال گذشته، ۸۰درصد افزایش داشته است. حجم آثار رسیده به جشنواره امروز به ۹۲۹هزار رسیده که ۸۷ درصد افزایش پیدا کرده و تعداد دستگاه‌های مشارکت کننده از ۴۵هزار به ۲۵۰هزار رسیده که ۵برابر شده است.

,
,

شیخ این موفقیت‌ها را مدیون لطف خداوند و عنایت امام رضا (ع) دانست و افزود: به هر سازمان و نهادی که مراجعه کردیم، برای جشن‌های شادی امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) استقبال کردند که البته این نقطه مطلوب ما نیست ولی در هر صورت اتفاق خوبی بود.

,

وی با بیان اینکه امسال حدود صد هزار نفر در سطح جهان این جشنواره را مدیریت می‌کنند، ادامه داد: جشن‌های دهه کرامت در سطح بین‌المللی در ۷۷ کشور و ۲۴۰۰ نقطه از جهان با هدف معرفت‌افزایی برگزار می‌شوند.

,

در دهه کرامت (از سوم تا سیزدهم مرداد ماه جاری)، دهه‌ها برنامه فرهنگی، هنری، دینی، ورزشی و… به همت ستاد دهه کرامت در استان تهران از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت حضرت امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه