اخبار داغ

پافشاری ترامپ بر لغو طرح بیمه درمانی اوباما

پافشاری ترامپ بر لغو طرح بیمه درمانی اوباما
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه با انتقاد از طرح بیمه درمانی دوره رئیس جمهوری قبلی این کشور موسوم به اوباماکر، از جمهوریخواهان خواست به وعده خود در مورد لغو این طرح و جایگزینی آن با طرحی جدید، عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایرنا، وی توییت کرد: روز بزرگی برای (طرح) بیمه سلامت است. پس از هفت سال مذاکره، خواهیم دید که جمهوریخواهان تمایلی به اقدام دارند یا نه!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: اوباماکر (برنامه بیمه سلامت باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین)، مردم آمریکا را شکنجه می کند. دمکرات ها به اندازه کافی مردم را فریب داده اند. لغو (اوباماکر) یا لغو و جایگزینی! من قلم در دست دارم.

,

ترامپ در توییت دیگری نوشت: (امروز) یک روز خیلی جالب برای طرح بیمه سلامت خواهد بود. دمکرات ها، کارشکن هستند، اما جمهوریخواهان می توانند یک پیروزی بزرگ را برای مردم رقم زنند.

,

رئیس جمهوری آمریکا در توییت دیگری از جان مک کین سناتور ایالت آریزونا به دلیل بازگشت به واشنگتن برای شرکت در جلسه رای گیری سنا در مورد طرح اصلاح بیمه سلامت تمجید کرد و نوشت: خیلی عالی است که جان مک کین برای رای گیری باز می گردد. شجاع - قهرمان آمریکایی! ممنونم 'جان'.

,

دفتر مک کین هفته گذشته اعلام کرد که این سناتور جمهوریخواه 80 ساله آمریکایی به سرطان مغز مبتلا شده است.

,

ترامپ و جمهوریخواهان سنا امروز (سه شنبه) به رای مک کین نیاز دارند تا 50 رای لازم را برای پیشبرد قانونی که اوباماکر را تا حدودی از میان برمی دارد، احراز کنند.

,

توییت های ترامپ در روز جاری با نوشته دیگری در انتقاد از جف سشنز دادستان کل این کشور به بهانه ضعف نشان دادن در برابر مساله ایمیل های هیلاری کلینتون نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری (2016) ایالات متحده، ادامه یافت.

,

وی نوشت: جف سشنز دادستان کل، موضع خیلی ضعیفی در مورد جرایم هیلاری کلینتون و افشاگران اطلاعات اتخاذ کرده است. (ایمیل ها و سرور کمیته ملی حزب دمکرات کجاست.)

,

این توییت ترامپ در پی انتشار گزارشی در روزنامه واشنگتن پست منتشر شد مبنی بر اینکه رئیس جمهوری و مشاوران وی در مورد برکنار کردن جف سشنز که زمانی یار غار ترامپ بود، صحبت کرده اند. سشنز گفته است که قصد ندارد استعفا کند.

,

ترامپ با افزایش فشارهای گروهی به ریاست رابرت مولر مدیر سابق اف بی آی که مساله ارتباط روسیه با ستاد انتخاباتی ترامپ را در دست تحقیق دارد، درصدد برآمده تا جنجال سال گذشته در مورد استفاده هیلاری کلینتون از سرور خصوصی برای ارسال ایمیل را زنده کند.

,

ترامپ در توییت دیگری به اندرو مک کابی مدیر موقت اف بی آی اشاره کرد و نوشت: مشکل این است که اندرو مک کابی مدیر موقت اف بی آی و مسئول تحقیق در مورد هیلاری کلینتون، از وی برای همسرش 700 هزار دلار دریافت کرده است.

,

و اما مساله جرد کوشنر داماد ترامپ، موضوع دیگری توییت های صبحگاهی رئیس جمهوری آمریکا بود.

,

رئیس جمهوری آمریکا از داماد خود به دلیل رد نظریه تبانی (کوشنر) با روسیه، تعریف و تمجید کرد.

,

ترامپ پیش تر از تحقیقات در مورد مساله مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، انتقاد کرده و آن را راهکاری برای دمکرات ها به منظور توجیه شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خوانده است. وی و مشاوران ارشدش، بارها هر گونه تبانی با روسیه را رد کرده اند.

,

رئیس جمهوری آمریکا در توییت دیگری ضمن ستایش از تمهیدات مربوط به توافق تجاری با انگلیس پس از برگزیت، از مناسبات تجاری اتحادیه اروپا با واشنگتن انتقاد کرد و نوشت: روی یک توافق تجاری بزرگ با انگلیس کار می شود. می تواند (امر) خیلی بزرگ و مهیجی باشد. اتحادیه اروپا در برابر آمریکا خیلی منفعت گرا است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه