اخبار داغ

منع کارکنان فراری از خرید فراری!

منع کارکنان فراری از خرید فراری!
افراد کمی نام او را می‌شناسند اما انریکو گالیرا می‌تواند یکی از قدرتمندترین افراد حاضر در فراری باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛   به نقل از پدال،گالیرا که توسط بعضی رسانه‌ها "دکتر نه" خواند می‌شود مدیر ارشد بازاریابی و تجاری فراری است. مهم‌تر اینکه او تصمیم می‌گیرد چه کسی اجازه داشته باشد نسخه‌های تولید محدود این برند را بخرد. گالیرا می‌گوید:ما تقاضاهای بیشتری نسبت به تولید خود داریم؛ بنابراین چیزی که انجام می‌دهیم شناسایی مصرف‌کنندگان خوب است. او اضافه می‌کند که فراری پیشنهاد خودروهای تولید محدود را به عنوان یک هدیه به بهترین مصرف‌کنندگان در نظر می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این مدیر ارشد می‌گوید سخت‌ترین بخش کار او نه گفتن است. به عنوان نمونه گالیرا می‌گوید کمپانی با 200 مصرف‌کننده درباره لافراری آپرتا صحبت کرده و علاقه آن‌ها به خرید خودرویی را که ندیده‌اند پرسیده است. پاسخ همه آن‌ها به خرید بله بوده است.

,

گالیرا همچنین گفته که دستورالعمل‌هایی از افرادی که سزاوار یک فراری نبوده‌اند دریافت کرده است. حتی برخی از این افراد پادشاه نیز بوده‌اند. او می‌گوید رد کردن این افراد درصورتی‌که قبلاً مشتری فراری نبوده‌اند آسان است اما نه گفتن به فردی که مشتری بسیار خوبی است بسیار سخت‌تر است.

,

رئیس بازاریابی اسب رقصان ایتالیا می‌گوید راننده‌های فرمول 1 فراری معمولاً تنها کارمندانی هستند که اجازه خرید محصولات جدید را دارند. گالیرا دلیل این کار را می‌گوید: با چنین تولید محدود و صف دراز تحویل به مشتریان، تحویل خودرو به کارمندان موضوعی خوب و خوشایند نخواهد بود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه