اخبار داغ

امام جمعه اهر:

مکان فعلی اقامه نماز پاسخگوی خیل عاشقان نماز جمعه نیست

مکان فعلی اقامه نماز پاسخگوی خیل عاشقان نماز جمعه نیست
امام جمعه اهر خواستار کمک خیران و مسؤولان برای ساخت مصلای نماز جمعه اهر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهروصال، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌پور بعد از ظهر روز گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان اهر نماز جمعه را نماد وحدت و همدلی مسلمانان برشمرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهروصال,

امام جمعه اهر در ادامه سخنان خود افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی را ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: ولایت محور همدلی و وفاق در جامعه اسلامی است.

,

وی با اشاره به سالگرد اقامه نماز جمعه به امامت آیت‌الله طالقانی،استقبال مردم ولایت‌مدار منطقه از نماز جمعه را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: متأسفانه با وجود استقبال ویژه مردم اهر از نماز عبادی -سیاسی جمعه، مکان فعلی اقامه نماز پاسخگوی خیل عاشقان نماز جمعه نیست.

,

حاجی‌زاده گفت: با حمایت‌های مسؤولان، زمینه مناسب برای ساخت مصلای اعظم شهرستان فراهم شده و عملیات مطالعاتی به اتمام رسیده ولی به جهت نبود اعتبارات، عملیات اجرای این پروژه مهم معنوی و فرهنگی با وجود کلنگ‌زنی آغاز نشده است.

,

وی اظهار کرد: ستاد برگزاری نماز جمعه منتصب به ولایت بوده که با مشارکت مردم به صورت مردمی و داوطلبانه اداره می‌شود و هم اکنون در بیش از ۹۰۰ شهر کشور نماز جمعه اقامه می‌شود.

,

امام جمعه اهر با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی و فرهنگی، خواستار تلاش همگانی مردم و مسؤولان در جهت عملیاتی کردن منویات معظم‌له در این خصوص شد.

,

وی در ادامه حمایت از تولیدات داخلی را حمایت از امر اشتغال برای جوانان ذکر کرد و افزود: باید با فرهنگ‌سازی مناسب زمینه را برای حمایت از تولیدات داخلی فراهم کنیم.

,

حاجی‌زاده هشدار داد: تلاش دشمن ترویج مصرف‌گرایی و وابستگی کشور بوده و در این راستا همه باید تلاش کنیم با خرید تولیدات داخلی به توسعه اقتصاد کشور و تحقق اشتغال کمک کنیم.

,

وی به بحث وحدت نیز اشاره کرد و گفت: امروز دشمن با شکست در جبهه نظامی و تحریم تلاش دارد با ایجاد تفرقه اهداف پلید خود را پیاده کند که در این خصوص باید همه هوشیار باشیم و با تبعیت از ولایت از آرمان‌های نظام و انقلاب دفاع کنیم.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه