اخبار داغ

باحضور معاون وزیر بهداشت؛

بیمارستان خیریه الهام در کهریزک کلنگ‌زنی شد

بیمارستان خیریه الهام در کهریزک کلنگ‌زنی شد
بیمارستان خیریه الهام با حضور معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت، استاندار تهران و جمعی دیگر از مسئولان در کهریزک کلنگ زنی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب ری، مراسم کلنگ زنی بیمارستان خیریه الهام با حضور سیدمحمد هادی ایازی معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سید حسین هاشمی استاندار تهران، هدایت الله جمالی‌پور فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی دیگر از مسئولان در کهریزک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , آفتاب ری, ، مراسم کلنگ زنی بیمارستان خیریه الهام با حضور سیدمحمد هادی ایازی معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سید حسین هاشمی استاندار تهران، هدایت الله جمالی‌پور فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی دیگر از مسئولان در کهریزک برگزار شد.,

*۲ هزار مرکز سلامت تا پایان شهریور ماه سالجاری به بهره برداری می‌رسد
ایازی در این مراسم اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین تدابیر دولت یازدهم در حوزه سلامت است. در گذشته افرادی که به مراکز درمانی مراجعه می‌کردند، باید تمام هزینه‌ها را خودشان پرداخت می‌کردند در حالی که عموم این افراد اقشار نیازمند جامعه بودند، ولی اکنون مصوب شد شهرنشینان ۶درصد و روستانشینان ۳درصد از هزینه‌های درمان را پرداخت کنند که با این تدبیر مشکلات زیادی برطرف شد.

, *۲ هزار مرکز سلامت تا پایان شهریور ماه سالجاری به بهره برداری می‌رسد, *۲ هزار مرکز سلامت تا پایان شهریور ماه سالجاری به بهره برداری می‌رسد,
,

وی با اشاره به کمبود تخت در بیمارستان‌ها افزود: در کشور به طور متوسط به ازای هزارنفر، ۱. ۷ تخت داریم و این مقدار در برخی شهر‌ها کمتر از یک بوده و حتی به ۰. ۷ می‌رسد.

,

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه کمبود تخت یکی از مشکلات اساسی شهر تهران است، گفت: دکتر هاشمی پس از بازدیدی که با همراهی استاندار از شهرهای تهران داشتند، در جلسه شورای معاونین اظهار کردند؛ متاسفم که ۳۸سال از پیروزی انقلاب می‌گذردو اطراف تهران که پایتخت‌ام القری جهان اسلام است، چنین وضعیتی دارد.

,

ایازی با بیان اینکه هدف گذاری کرده بودیم ۲۱هزار تخت بیمارستانی بسازیم، ادامه داد: معمولا اهداف محقق نمی‌شود اما توانستیم ۲۴هزار تخت بسازیم و بالغ بر ۴۰هزار تخت را مرمت و بازسازی کنیم. تنها به بحث درمان اکتفا نشد و در توسعه بهداشتی نیز اقدامات زیادی صورت گرفت.

,

وی با اشاره به مشارکت‌های خیرین در حوزه بهداشت و درمان تصریح کرد: ما به هزینه‌های دولت اکتفا نکرده و از ظرفیت مردم در توسعه مراکز بهداشتی استفاده کردیم.

,

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه سرعت کار خیرین بسیار بالا است، گفت: بالغ بر ۶۲۰ سازمان مردم نهاد در حوزه سلامت داریم که کار فرهنگ سازی انجام می‌دهند و بسیار تاثیرگذار است و در بحث پیشگیری اقدامات مطلوبی دارد.

,

ایازی گفت: باید تلاش کنیم کمبود تخت‌های بیمارستانی و مراکز بهداشتی در شهرستان‌های تهران را در این فرصت محدود برطرف بکنیم.

,

*مردم نیازمند دو مقوله امنیت و سلامت هستند/هاشمی در کابینه دوازدهم حضور خواهد داشت

, *مردم نیازمند دو مقوله امنیت و سلامت هستند/هاشمی در کابینه دوازدهم حضور خواهد داشت, *مردم نیازمند دو مقوله امنیت و سلامت هستند/هاشمی در کابینه دوازدهم حضور خواهد داشت,

در بخش دیگری از این مراسم استاندار تهران گفت: بهترین چیزی که از انسان به جا می‌ماند خیرات است. خیرین مدرسه ساز گام‌های موثری در فضای آموزشی برداشته‌اند و خیرین حوزه سلامت نیز در مناطق محروم و نیازمند اثرات ماندگاری دارند. 
وی با بیان اینکه امنیت و سلامت دو مقوله مهم است که مردم نیازمند آن هستند، گفت: بیماران در بیمارستان نباید دغدغه تهیه امکانات و تجهیزات را داشته باشند و امروز به رغم سنگینی کار و اعتبارات زیادی که لازم بود، وزارت بهداشت این کار را انجام داد و من خوشحالم که هاشمی در کابینه دوازدهم دولت حضور خواهد داشت.

,
,

هاشمی با بیان اینکه دولت دوازدهم حل مشکلات اقتصادی را در راس امور قرار خواهد داد، اظهار داشت: ملت ما تحت فشار، هیچ چیزی را نمی‌پذیرد و تسلیم آمریکا نخواهد شد چرا که ما از مکتب امام حسین (ع) درس گرفته‌ایم.

,

وی با بیان اینکه با وجود بحران‌های منطقه، امنیت در کشور ما برقرار است، گفت: ما امروز نیازمند وحدت هستیم و نمی‌توانیم بدون وحدت کار انجام بدهیم. امیدوارم در دولت دوازدهم کم و کسر‌ها برطرف شود.

,

استاندار تهران با اشاره به قرارداد توتال گفت: آمریکا با ایجاد هراس بانک‌های بزرگ جهان را مجاب می‌کرد که در ایران سرمایه گذاری نکنند ولی با تمام کارشکنی‌ها، بعد از قرارداد توتال هراس برداشته شده و بالغ بر ۵ میلیارد دلار در کشور سرمایه گذاری خارجی صورت گرفته است. 
هاشمی تاکید کرد: ما امروز نیاز به آمریکا نداریم و به انسجام ملی نیاز داریم.

,
,

وی ابراز کرد: از منابع نفتی و مالیاتی، تنها می‌توانیم حقوق کارمندان و یارانه‌ها را پرداخت کنیم و لذا برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸درصد، نیازمند سالانه ۶۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی هستیم.

,

استاندار تهران با بیان اینکه ثروت ایرانیان در خارج از کشور بالای هزار میلیارد دلار برآورد شده است، گفت: باید فضایی را فراهم بکنیم که این افراد در ایران سرمایه گذاری انجام بدهند و در پی آن رفاه و اشتغال در کشور ایجاد شود.

,

هاشمی با اشاره به منابع غنی کشور، تصریح کرد: در نفت و گاز جزء اولین‌ها هستیم، ۶۷ نوع ماده معدنی داریم، به لحاظ ژئوپولوتیکی در بهترین جای دنیا قرار داریم، مسیرهای زمینی و هوایی ما بهترین موقعیت را دارد و از همه مهم‌تر بهترین نیروی انسانی را داریم و لذا با این ثروت‌های خدادادی، نیازمند انسجام ملی هستیم تا بتوانیم خواسته‌های مردم را به سرانجام برسانیم.

,

طرح بیمارستان خیرساز الهام کهریزک قرار است در زمینی به مساحت ۱۴ هزار و ۵۳۵ متر مربع و زیر بنای ۱۳ هزار مترمربع با اعتبار اولیه ۲۶ میلیارد تومان ساخته شود و دارای بخش‌های داخلی، زنان و زایمان، آزمایشگاه، فوریت‌های پزشکی و داروخانه خواهد بود.

,

      

, , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه