اخبار داغ

فعال فرهنگی مطرح کرد:

حمایت، مهمترین خواسته دختران امروزی

حمایت، مهمترین خواسته دختران امروزی
فعال فرهنگی گفت: حمایت از زنان در زمینه‌های فرهنگی ،ورزشی، اجتماعی و تولیدی ازجمله خواسته های اصلی بانوان این شهرستان از مسؤلین می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم حسنی فعال فرهنگی در گفت‌و‌گو باتیتریک ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر گفت: زن کلیدی ترین فرد در تامین سلامت، تربیت و پرورش صحیح افراد خانواده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این فعال فرهنگی با تأکید بر اینکه حضور بانوان در عرصه‌های مختلف از صدر اسلام تاکنون بر کسی پوشیده نیست، افزود: زنان انقلاب اسلامی پا به پای مردان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و هنری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی سعی و تلاش کردند.

,

وی به انتظارات جامعه بانوان شهرستان از نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: حمایت از زنان در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و تولیدی خواسته اصلی بانوان این شهرستان از نماینده مردم دامغان در مجلس است.

,

حسنی ادامه داد: پیگیری امور بانوان بی‌سرپرست و بدسرپرست، وضع قوانین در خور این قشر از جامعه، کاهش مشکلات بانوان و ایجاد زیرساخت‌ها و بسترسازی جهت اشتغال بانوان تحصیلکرده و کمک به تصویب بودجه‌ای جهت فضاهای تفریحی و ورزشی مختص بانوان از دیگر انتظارات قشر بانوان شهرستان از نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی است.

,

این فعال فرهنگی به مشکلات بانوان شهرستان دامغان اشاره کرد و افزود: بحران اشتغال زنان تحصیلکرده، مشارکت کم یا عدم مشارکت بانوان در پست‌های مدیریتی ادارات، بالا رفتن سن ازدواج، کاهش ازدواج، افزایش آمار طلاق نسبت به پنج سال گذشته کاهش جمعیت، اعتیاد بانوان و عدم آگاهی بانوان در مضرات استفاده از ماهواره، عدم برنامه‌ریزی صحیح در زمینه استفاده از اوقات فراغت زنان و دختران، کم توجهی به مشکلات دختران و زنان روستایی وکمبود مجتمع های فرهنگی، هنری و ورزشی از مهم ترین مشکلات بانوان شهرستان دامغان است.

,

وی در خصوص نقش و تأثیر مشاور امور بانوان در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری بیان کرد: بانوان نقش اصلی و راهبردی در جامعه دارند و صلاح و سعادت جامعه را مدیریت می‌کنند و یک خانواده سالم مادر سالم را می‌طلبد و رفع مشکلات این بانوان مستلزم همکاری و هماهنگی است

,

حسنی گفت: با مطالعه و دسته بندی مشکلات بانوان و بررسی نقاط ضعف و قوت سعی دارم و امیدوارم بتوانم مشکلات بانوان را مطرح نمایم و خواسته بانوان را به مسئولین انتقال دهیم زمانی یک برنامه قابل اجرا و طرح‌ریزی است که دارای پشتیبان و حامی باشد و امیدواریم با انتقال مشکلات جامعه بانوان شهرستان دامغان به مسئولان با کمک و همدلی بانوان قدمی کوچک در حل مشکلات بانوان و بهبود فضای فرهنگی، اشتغال و تفریحی این قشر از جامعه در جهت استحکام خانواده برداریم.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه