اخبار داغ

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

افتتاح ۴۰ کیلومتر برق رسانی به محرومترین نقطه کشور /خدمت رسانی به مناطق محروم شدت می گیرد+تصاویر

افتتاح ۴۰ کیلومتر برق رسانی به محرومترین نقطه کشور /خدمت رسانی به مناطق محروم شدت می گیرد+تصاویر
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:مسئولان سختی راه را فراموش کنند و دغدغه کمک به مردم محروم و مستضعف را داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  باشت نیوز ، برق رسانی به منطقه سخت گذر و کوهستانی پیچاب باشت با حضور نماینده ی گچساران و باشت،امام جمعه،مدیرکل راه و شهرسازی،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق،فرماندار باشت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باشت نیوز ، ,

منطقه سخت گذر و کوهستانی پیچاب باشت از مناطقی است که خدمات رسانی به آن بسیار سخت و طاقت فرساست و امروز پایه‌های برق به منطقه محروم، پیچاب در شهرستان باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد رسید.

,

آینده بسیار امیدوار کننده ای را برای منطقه محروم پیجاب تصور می کنم

, آینده بسیار امیدوار کننده ای را برای منطقه محروم پیجاب تصور می کنم, آینده بسیار امیدوار کننده ای را برای منطقه محروم پیجاب تصور می کنم,

غلامرضا تاجگردون نماینده ی گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مسئولانی استانی و شهرستانی که در افتتاح  پروژه برق رسانی به  پیچاب حضور داشتند گفت: یک روز مسئولان می پرسیدند آیا این منطقه توجیح  اقتصادی دارد که این کار را انجام دهیم؟! من آینده بسیار امیدوار کننده ای را برای این منطقه که فراموش شده بودمی توانم به تصویر بکشم.

,

وی افزود: در جلساتی که در استانداری برای  پروژه برق رسانی به پیچاب داشتیم هریک از مسئولین یک قسمت از کار را پذیرفتند که انجام دهند  و امروز خوشحالم که هرکدام از آنها ،درحال نتیجه دادن است.

,

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه کشور ضمن خوشحالی قلبی از برق رسانی به این منطقه محروم گفت: این پروژه کار ارزشمندی است و ان شااالله مردم پیچاب بتوانند زندگیشان را سروسامان بدهند.

,

تشکر ویژه از مدیر کل راه و شهرسازی استان و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان

, تشکر ویژه از مدیر کل راه و شهرسازی استان و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان, تشکر ویژه از مدیر کل راه و شهرسازی استان و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان,

وی ضمن تقدیر از راهزادی  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و علیمردانی مدیر کل راه و شهرسازی استان و دیگر مسئولان اظهار کرد:از ته دلم عرض میکنم ،هرچقدر کار کنید یک طرف و دعای خیر پیرمرد و پیرزن مستضعف که نثارتان می شود از طرف دیگر ذخیره قیامتتان و هم نگهدار شما است.

, راهزادی  , راهزادی , راهزادی , علیمردانی, علیمردانی, , , ,

تاجگردون افزود:سختی راه را فراموش کنید و دغدغه کمک به مردم محروم و مستضعف را داشته باشید که زندگی تمام می شود و تنها نام نیک باقی می ماند.

,

 

,

 

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه