اخبار داغ

گفتمان دینی با فعالان قرآنی + عکس

گفتمان دینی با فعالان قرآنی + عکس
در یک جامعه ی اسلامی اگر اصول اخلاقی نباشد و مردم آنها را رعایت نکنند و حریم ها را نگه ندارند ، زندگی معنا، لطافت ، زیبایی و شکوفایی نخواهد داشت .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه اترک ، حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی ضمن تبریک و تهنیت سالروز ولادت سر سعادت حضرت فاطمه معصومه ( س ) و گرامیداشت روز دختر ، طی یک گفتمان دینی با خوهران و فعالین عرصه قرآنی، در خصوص نحوه برقراری ارتباط موثر و مناسب با خانواده و دیگران ، گفت : از جمله مهمترین مسائل مهم در زندگی فردی و اجتماعی ما برقراری یک ارتباط مناسب بر پایه مهر ، محبت ، اخلاق پسندیده و همچنین روابط گرم و صمیمی با خانواده و دیگران است بطوریکه در دین مبین اسلام نیز روابط اجتماعی بر پایة دوستی بنا شده است .
کارشناس مسائل دینی با اشاره به حدیث زیبایی از امیر المومنین حضرت امام علی ( ع ) در خصوص نحوه ی برخورد مناسب با عامه مردم ، اظهار داشت : امیر المومنین حضرت امام علی ( ع ) خطاب به مالک اشتر می فرماید « قلب خویش را از مِهر مردم ، دوستی و لطف آنان سرشار کن . مبادا هرگز که درندة خون آشام باشی که خوردن مردم را غنیمت بشماری، چرا که مردم دو گروه اند یا برادران دینی تو بوده یا در آفرینش همانند تو هستند » .  
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه تصریح کرد: در هر جامعه ی انسانی، در هر زمان از زمان گذشته تا به الان و حتی در آینده و در هر مکانی اگر اصول اخلاقی نباشد و مردم آنها را رعایت نکنند و حریم ها را نگه ندارند ، زندگی معنا، لطافت ، زیبایی و شکوفایی نخواهد داشت .
حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی در پایان تاکیدکرد : در رابطه با رعایت اصول اخلاقی و نحوه برقراری ارتباط مناسب با دیگران باید یکسری باید ها و نبایدها را رعایت کرد از جمله « خوش نیتی و گمانی ، گشاده رویی ، فروتنی ، وفاداری ، احترام گذاشتن ، راستگویی ، رازداری و .....

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه اترک,
,
,
,

644443

, 644443,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه