اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی در واکنش به سخنان اخیر پسر عارف:

آقازاده ها بین خود و مردم برتری ایجاد نکنند/«ژِن خوب» ازآن مردمانی است که در برابر تحریم ها ایستادگی کرده اند

آقازاده ها بین خود و مردم برتری ایجاد نکنند/«ژِن خوب» ازآن مردمانی است که در برابر تحریم ها ایستادگی کرده اند
کارشناس مسائل سیاسی گفت:برخی آقازاده ها خون خود را رنگین تر و مرغوب تر از خون اقشار متعدد مردم می دانند و این درحالی است که موقعیت کنونی آنها که بی دردسر، با رانت و از جیب پدر برایشان فراهم شده است این حس کاذب و شکننده را در وجودشان ترسیم کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از کوثرخبر،طهماسب حضرتی در واکنش به سخنان اخیر فرزند «محمد رضا عارف» در ارتباط با این‌که علت موفقیتش را داشتن «ژن خوب» توصیف کرده است گفت: DNA ملت ما برگرفته از اسلام است و جریان انقلابی در خونشان جاریست، درست نیست که آقازاده ای بدون درک جیب مردم، وضعیت موجود اقتصادی، تورم و رکود حاکم بر جامعه اینگونه به مردم توهین کرده و نیش و کنایه بزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

وی ادامه داد: انقلابی گری، سخت کوشی، سرسختی در برابر مشکلات اقتصادی و حیا و نجابت مردم اسلامی این موقعیت را برای برخی ها به وجود آورده است که در آسایش کامل، بدون هیچ دغدغه اقتصادی و اجتماعی توهم بزند و موفقیت خود را با داشتن ژن خوب! ترسیم کنند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه «ژِن خوب» ازآن مردمانی است که در برابر تحریم ها ایستادگی کرده اند، ابراز کرد: مگر ژن خوب و بد هم داریم که با اینگونه الفاظ مردم را از خود و خود را از مردم جدا کرده و تفاوت را تنها با خون و ژن مطرح کنیم؛ مردم ما دارای همان ژن های منحصر به فردی هستند که در تک تک صحنه های نظام اسلامی اعلام موجودیت کرده اند تا انقلابمان استوار و با اقتدار رو در روی توطئه های استکبار و صهیونیست قد علم کند.

,

حضرتی ادامه داد: برخی از آقازاده ها خون خود را رنگین تر از خون جوانان و اقشار متعدد مردم می دانند و این درحالی است که موقعیت کنونی آنها که بی دردسر و از جیب پدر برایشان فراهم شده است این حس کاذب و شکننده را در تک تک سلول های بدنشان به وجود آورده است تا اینگونه جریان نفوذ را معنی کند.

,

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه در سایه عدم نظارت بر مفاسد اقتصادی و همینطور جریانات نفوذ که امروزه بیش از پیش از سوی استکبار در حال پیشروی است موجب بروز چنین تفکرات مسموم در جامعه می شود که بیشتر موجب اختلاف افکنی است، لازم است قوه قضاییه با اتکا به فرمایشات رهبر انقلاب در مبارزه با مفسدان اقتصادی و همینطور جلوگیری از نفوذ جریانی و فردی اقدام کند.

,

این کارشناس سیاسی در پایان گفت: ایرانی بودن تنها ژنی است که به آن افتخار می کنیم، نباید پارتی، سرمایه و قدرت سیاسی و ... باعث شود مردم به واسطه این اشخاص به نظام و انقلاب هم بد بین شوند، قوه قضائیه باید مواضع سخت‌گیرانه‌تری نسبت به مفاسد اقتصادی داشته باشد و به‌طور شفاف، جلوی این رانت بازی‌ها را بگیرند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه