اخبار داغ

روح تازه در کالبد هیات رزمندگان با همت جوانان طبسی + عکس

روح تازه در کالبد هیات رزمندگان با همت جوانان طبسی + عکس
سخن از جوانانی به میان می آورم که آتش به اختیار به دنبال اجرایی نمودن تمیز و درست منویات مقام معظم رهبری هستند و برای جامه عمل پوشاندن به این مهم بی هیچ چشم‌داشتی و با جان و دل مایه می گذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری طبس نیوز، شاید تصورش هم دور از ذهن بود که روزی جمعی از جوانان دغدغه مند و نیک اندیش طبس با گردهم آمدن و تلاش و فعالیت مستمر روح تازه ای را به کالبد هیئت رزمندگان اسلام شهرستان طبس بدمند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طبس نیوز,

آری، سخن از جوانانی به میان می آورم که آتش به اختیار به دنبال اجرایی نمودن تمیز و درست منویات مقام معظم رهبری هستند و برای جامه عمل پوشاندن به این مهم بی هیچ چشم‌داشتی و با جان و دل مایه می گذارند تا شاید بتوانند ذره ای در راه خشنودی امام حاضرشان موثر باشند.

, آتش به اختیار,

با خودشان که گفت و گو می کنی رنگ اخلاص و یکرنگی است که بیش از هر چیزی نمود پیدا می کند.

,

, ,

دانه های ریز و درشت عرق بر جبینشان حکایت از غیرت و همیت مردانه یشان دارد.

,

اما چیزی که بیش از پیش بر ارزش کارشان می افزاید حضور بانوانی است که دوشادوش برادران برای عمل نمودن به آنچه که به آن اعتقاد دارند و برایش برنامه ریزی کرده اند در صحنه اند.

,

قرارگاه فرهنگی جوانان هیئت رزمندگان اسلام برای کلید زدن فعالیت عملی و عمومی خود، روز دختر را برگزید.

,

برای این برنامه ساعت ها جلسات همفکری برگزار شد، نظرات و پیشنهادات فراوانی تایید و رد شد و در نهایت نتیجه آن شد که با هدیه دادت شاخه گل و کارت تبریکی این روز را به تمامی دختران شهر زیبای طبس شادباش بگویند و با پخش شربت کام مردمان شریف و فهیم طبس را شیرین نمایند.

,

, ,

شب موعود فرا رسید، همه دست اندرکاران که از نوجوانان و جوانان بودند از شادی و ذوق سر از پا نمی شناختند.

,

پسران جوان پایگاه شهید همت با لباس های متحد الشکل، پر انرژی و لبخند بر لب در میان مردم شربت توزیع می نمودند. پسر جوانی آن سو تر با کیسه زباله، مراقب بود تا نگذارد با ریختن ظروف یکبارمصرف در کف خیابان چهره زیبای آن مخدوش شود.

,

, ,

و اما وظیفه دختران در این روز که با ولادت عمه سادات، به روز دختر نام نهاده شده بود چه بود؟

,

سه دخترک ۹ ساله با چادر سفید یک شکل، شاخه گل های زیبایی بدست داشتند که با تبسم و تبریک به دست دختران عزیز و نجیب طبس می دادند.

,

شور و اشتیاق مردم برای مشارکت و دریافت این شاخه گل ها که قطعا ارزش معنوی بالایی داشت بسیار زیبا و دیدنی بود.

,

مادری شاخه گلی برای دختر بیمارش می خواست، دیگری می گفت می خواهم به این نیت که سال دیگر دخترک نوزادم در آغوشم باشد شاخه گلی ببرم، پدری

,

از عدم حضور دخترش در کنارش می گفت و می خواست برایش هدیه ای ببرد.

,

, ,

دخترک ناشنوایی با چهره درهم و عبوس به سمت دختران قرارگاه جوانان آمد و با لبخند و مهربانی از آنان گل می گرفت.

,

دیشب افتخار اهدای شاخه گل به دختران کوچک و بزرگ زیادی نصیب این گروه شد.

,

روی کارت ها جمله ای زیبا از پیامبر مهربانی ها با این مضمون حک شده بود:” این دخترانند که دلسوز و فداکار و پربرکتند” شاید با این اقدام می خواستند بگویند، روز دختر متعلق به تمامی دختران نازنین ایران زمین است‌.

,

انگار حلاوت این طرح را فقط می توان در کلام زینب سادات ۹ ساله دید که با تمام شدن گل ها گفت: “چه لذت و آرامشی داره این گل هدیه دادن، کاش فردا شب هم اجراش می کردیم”

,

, ,

قطعا کاری که از دل بر آید و با اهداف و نیات خدایی پایه ریزی و اجرا شود، لاجرم بر دل می نشیند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه