اخبار داغ

به مناسبت دهه کرامت؛

محفل شعر کرامت در زابل برگزار می شود

محفل شعر کرامت در زابل برگزار می شود
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل عنوان کرد: محفل شعر کرامت به مناسبت دهه مبارک کرامت در زابل برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محسن عارفی در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز کرد: محفل شعر کرامت ویژه بانوان به مناسبت آغاز دهه مبارک کرامت و گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و میلاد با سعادت امام رضا (ع) برگزار می شود.

وی افزود: این محفل با موضوعات مقام دختر و زن، حضرت معصومه (س)، امام رضا(ع) و کرامت می باشد که در این راستا علاقمندان به شرکت در این دوره می توانند تا شنبه ششم مرداد ماه آثار خود را به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل ارسال دارند.

حجت الاسلام عارفی بیان کرد: زمان برگزاری محفل دوشنبه هشتم مرداد ماه ساعت ۹ صبح در محل خیابان شهید مطهری، مطهری ۷، حوزه علمیه فاطمیه (س) خواهد بود.

رئیس تبلیغات اسلامی زابل خاطرنشان کرد: محفل شعر کرامت با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل و موسسه فرهنگی بیت الزهرا(س) و جامعه خیرین منش علوی و حوزه علمیه فاطمیه (س) برگزار خواهد شد‌.

وی تصریح کرد: با توجه به شخصیت ارزنده و بسیار شایسته حضرت معصومه انتظار می رود وجوه شخصیتی این حضرت در جامعه نهادینه شود و بانوان ایرانی با الگو گرفتن از ایشان در مسیر موفقیت گام بردارند.

حجت الاسلام عارفی تصریح کرد: همان گونه که دهه کرامت نماد لطف و کرامت اهل بیت(ع) و لیاقت انسان در برتری بر سایر مخلوقات است انتظار می رود مردم ایران اسلامی از این دهه بهترین بهره را برده و از این فرصت مغتنم در جهت رشد و بالندگی خود استفاده کنند.

وی در پایان گفت: با طهارت ظاهری و باطنی، رعایت حدود الهی و مجاهدت و استقامت می توان به کرامت دست یافت بنابراین کسی که این کرامت را درک کرده هیچ گاه تمایلات شیطانی بر او غلبه نخواهد کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه