اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهرستان نطنز:

یک واحد دانشگاهی وابسته به دانشگاه شریف در نطنز تاسیس می شود

یک واحد دانشگاهی وابسته به دانشگاه شریف در نطنز تاسیس می شود
علی رحیمی خبر از تاسیس یک واحد دانشگاهی وابسته به دانشگاه شریف در شهر نطنز داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز، رئیس شورای اسلامی شهرستان نطنز عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری های چند ساله شورای شهر نطنز و گروهی از دلسوزان عرصه علم و ادب شهرستان، جلسه ای دیروز دوشنبه دوم مردادماه در دفتر حسین عسگریان معاونت وزارت علوم تشکیل شد تا در مورد تاسیس یک واحد دانشگاهی وابسته به دانشگاه شریف در نطنز تصمیم گیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آوای نطنز,

غلامرضا علی رحیمی افزود: نماینده مردم شهرستان نطنز، فرماندار، رئیس دانشگاه صنعتی شریف و جمعی از مسئولان و خیران شهرستان نیز در این جلسه حضور داشتند.

,

وی تصریح کرد: معاون وزیر علوم و رئیس دانشگاه شریف در خصوص محدودیت ها و ضرورت هایی که برای تاسیس واحد دانشگاهی وابسته لازم است فراهم شود نکاتی را بیان کرده و مقرر شد طرح لازم و امکانات مورد نیاز در سریع ترین زمان تهیه و از طریق مراجع رسمی به دانشگاه شریف اعلام شود.

,

رئیس شورای شهرستان خاطر نشان کرد: محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف آمادگی و موافقت خود را با تاسیس یک واحد دانشگاهی وابسته به دانشگاه شریف در نطنز اعلام کرد و از مطرح کردن این موضوع در هیئت رئیسه دانشگاه شریف و آغاز پیمودن مسیر اداری و اجرایی این طرح خبر داد.

,

وی با بیان این که یکی از خیران همراه در این جلسه موافقت خود را برای تامین بخشی از هزینه های تاسیس این واحد دانشگاهی اعلام کرد، گفت: شهید مجید شریف واقفی که دانشگاه صنعتی شریف در تهران به نام این شخصیت بزرگوار است، اصالتی نطنزی دارد و امیدواریم با تاسیس این واحد دانشگاهی در شهر بتوانیم گامی بزرگ در راه تحقق دغدغه های علمی این شهید بزرگوار برداریم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه