اخبار داغ

رئیس فنی و حرفه ای بروجرد:

۲ هزار و ۴۷۶ نفر در بروجرد آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفته اند

۲ هزار و ۴۷۶ نفر در بروجرد آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفته اند
رئیس فنی و حرفه ای بروجرد گفت: طی یک سال گذشته 2 هزار و ۴۷۶ نفر در بروجرد آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفته اند که برخی از این افراد مرتبط با رشته آموزش دیده مشغول به کار شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک  "رضا دادگر" رئیس فنی و حرفه ای بروجرد در دیدار با امام جمعه که به مناسبت هفته ملی مهارت صورت گرفت گفت: آموزش مهارت یکی از مهمترین اهداف سازمان فنی و حرفه ای است که افراد در رشته های مختلف حضور یافته و مهارت های لازم را در این زمینه کسب می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,  ,

 

,

وی اضافه کرد: طی یک سال گذشته 2 هزار و 476 نفر آموزش فنی و حرفه ای را فرا گرفته که از این تعداد آموزش مهارت به 175 دانشجو، 364 نفر در پادگان مهندسی، یکهزار و 95 نفر در کارگاه های شهری، 253 نفر افراد زندانی، 212 نفر در روستاها و 151 نفر در اشترینان انجام شده است.

,

 

,

دادگر اظهار داشت: در شهرستان بروجرد سه مرکز فنی و حرفه ای فعالیت دارند که یک مرکز ویژه خواهران و 2 مرکز برای برادران فعال هستند و این مراکز با 116 رشته متنوع و مختلف مهارت لازم را آموزش می دهند.

,

 

,

به گفته وی بسیاری از افرادی که مهارت های لازم را در این دوره ها کسب می کنند مرتبط با همان رشته مشغول به کار شده و شاغل می شوند که طی یک سال گذشته 65 نفر از کارگاه های شهری، 14 نفر از پادگان مهندسی، 42 نفر از زندانها و 43 نفر از روستاها در راستای رشته ای که آموزش دیده شاغل شده اند.

,

 

,

رئیس فنی و حرفه ای بروجرد اظهار داشت: همچنین طی این مدت 72 نفر از افرادی که بیمه بیکاری دریافت کرده اند برای کسب مهارت به این مراکز فنی و حرفه ای مراجعه کرده اند.

,

 

,

در ادامه این دیدار "بُرنا" مسئول مرکز شماره 3 فنی و حرفه ای بروجرد افزود: در شهرستان بروجرد 64 آموزشگاه آزاد دایر هستند که بیش از 95 درصد این آموزشگاه ها فعال هستند.

,

 

,

وی بیان کرد: تمدید کارت مهارت سال های گذشته حدود پنج تا 6 ماه زمان نیاز داشت اما با برنامه ریزی تمدید این کارتها را هم اکنون در کمتر از یک ماه انجام می دهیم.

,

 

,

برنا تصریح کرد: طی 8 سال گذشته تعداد 12 هزار پروانه مهارت صادر شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه