اخبار داغ

با پیگیری های مکرر؛

خطوط تلفن همراه هودیان شهرستان دلگان وصل شد

خطوط تلفن همراه هودیان شهرستان دلگان وصل شد
خطوط تلفن همراه هودیان شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان که از 24 روز قبل قطع شده بود، وصل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دلگان پرس، خطوط تلفن همراه دهستان هودیان شهرستان دلگان و روستاهای همجوار آن که از 24 روز قبل قطع شده بود، با انتشار گزارش های مختلف و پیگیری های مکرر خبرنگار این پایگاه خبری وصل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پرس,

در حالی که خطوط دهستان هودیان بعد از 24 روز وصل شده است که خطوط تلفن همراه روستاهای چاهشورک (۱،۲ و ۳)‌، گنبد سه پایه، نوک آباد گنبد، چیل کنار، قاسم آباد گنبد و کهنک گنبد نیز از 13 روز قبل (از روز طوفان و سیلاب اخیر) قطع شده است.

,

فولادی یکی از اهالی چیل کنار شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار دلگان پرس با بیان اینکه بعد از طوفان و سیلاب تیرماه امسال، خطوط تلفن همراه برخی از روستاهای شهرستان دلگان قطع شده است، گفت: این قطعی های مکرر خطوط تلفن همراه باعث ایجاد مشکلاتی برای اهالی این شده است.

, دلگان پرس,

وی با اشاره به اینکه اکثر روستاهای شهرستان دلگان فاقد خط تلفن خانگی هستند، تصریح کرد: همواره قطعی خطوط تلفن همراه باعث ایجاد معضلاتی برای اهالی این منطقه شده است.

,

فولادی اضافه کرد: مسئولان دلگان و همچنین مسئولان شرکت مخابرات ایرانشهر و استان سیستان و بلوچستان نسبت به رفع معضل قطعی خطوط تلفن همراه در مناطق محروم شهرستان دلگان اقدام کنند.

,

قطعی های مکرر خطوط تلفن همراه و ثابت و همچنین اینترنت روستاهای شهرستان دلگان یکی از معضلات و مشکلاتی است که همواره باعث کلافگی و اظهار گلایه اهالی جنوب غرب سیستان و بلوچستان شده است.

,

گفتنی است علی رغم اینکه شهرستان دلگان از سال 1387 از شهرستان ایرانشهر مستقل شده است اما همچنان مخابرات دلگان زیر مجموعه شرکت مخابرات شهرستان ایرانشهر است.

,

دهستان هودیان در 60 کیلومتری شمال شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

,

خبرنگار مجید بامری

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه