اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) :

اقدام ضربتی برای خانه‌دار شدن ۶ هزار مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی

اقدام ضربتی برای خانه‌دار شدن ۶ هزار مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی
رئیس کمیته امداد کشور از اقدام ضربتی کمیته امداد برای خانه‌دار کردن 6 هزار مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس پرویز فتاح در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری با بیان اینکه کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد جزء 10 کمیته امداد برتر است، گفت: همواره اخبار این استان را در تهران رصد می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, پرویز فتاح در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری با بیان اینکه کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد جزء 10 کمیته امداد برتر است، گفت: همواره اخبار این استان را در تهران رصد می‌کنم.,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: در سال 95، 100 درصد برنامه‌های کمیته امداد محقق شد که بیشتر از برنامه نیز در این استان کار انجام شده است.

,

وی در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه  مردم به کمیته امداد اعتماد زیادی دارند، افزود: کمک‌های عمومی به کمیته امداد بیشتر شده و سعی خواهیم کرد وسعی خواهیم کرد بیش از هر چیزی مشکل مسکن مددجویان را برطرف کنیم.

,

وی با بیان اینکه اعتبارات سال جاری کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سال گذشته 78 درصد رشد داشته است، گفت: برنامه ما این است که در یک اقدام ضربتی مشکل 6 هزار مددجوی بدون مسکن در این استان را برطرف کنیم.

,

وی افزود: رایزنی‌ها برای تامین زمین و سایر ملزومات در استان صورت گرفته تا اینکه این مشکل بزرگ را از سر راه مددجویان استان برداریم.

,

فتاح با بیان اینکه امسال از محل اعتبارات صندوق امداد هزار میلیارد تومان برای اشتغال در نظر گرفته شده است، افزود: بخشی خوبی از این مبلغ را به این استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص خواهیم داد.

,

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه جایگاه کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در کشور بسیار خوب است، خاطرنشان کرد: انتظار دارم این استان در میان 5 استان برتر کشور قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

, انتهای]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه