اخبار داغ

رئیس کمیته امداد عنوان کرد :

تقبل ۳ روز غذای زائران مددجو به مشهد با درایت حجت‌الاسلام رئیسی

تقبل ۳ روز غذای زائران مددجو به مشهد با درایت حجت‌الاسلام رئیسی
پرویز فتاح گفت: با درایت حجت‌الاسلام رئیسی غذای سه روز زائران مددجو در مشهد تامین می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس پرویز فتاح در دیدار با آیت‌الله حسینی امام جمعه یاسوج اظهار کرد: کمیته امداد در این استان  کارهای خوبی انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با بیان اینکه آمار محرومیت‌های استان را قبول نداریم افزود: از کمیته امداد این استان هم می‌خواهم که به دنبال موفقیت‌های گذشته باز هم سطح کار خود را ارتقا دهند.

,

این مسؤول گفت: این استان در شاخص‌ها خوب بود چرا که مسؤولان و ائمه جمعه کمک می‌کنند و بدون کمک آنها  دستاورد آن چنانی نخواهیم داشت.
فتاح با بیان این که امسال هیچ دستگاهی به اندازه کمیته امداد به آن کمک نشد گفت: کارمندان دولت به حقوقشان ۱۰ درصد اضافه شد اما مستمری بگیران کمیته امداد از ۱۰۰ هزار تومن به ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

,
,

رئیس کمیته امداد با قدردانی از کمک‌های دولت به کمیته امداد افزود: اینها علامت‌های خوبی است که عزم و اراده نظام کمک هر چه بیشتر به محرومان است و باعث فخر همه در نظام است.

,

وی در خصوص جهیزیه و تامین آن گفت: الان با افتخار می‌گویم که جهیزیه در نوبت نداریم در حالی که سه سال قبل ۱۰۰ هزار نفر در صف بودند.

,

ریئس کمیته امداد افزود: علی‌رغم محرومیت مددجویان بیشترین رشد ازدواج در کشور مربوط به تحت پوششی‌های کمیته امداد است و کمترین نرخ طلاق را در همین مجموعه داریم.

,

فتاح در ادامه با بیان این که جامعه ما شریف هستند، خاطرنشان کرد: در همه مناسبت‌ها و میدان‌ها این‌ها حضور دارند که باید از آنها بیشتر حمایت کرد.

,

وی با ابراز خوشحالی از این که مددجویان کمیته امداد در پرداخت تسهیلات بد حساب نیستند تصریح کرد: مددجویان کمیته امداد در میان همه اقشار خوش حساب ترین مشتریان بانکی در پرداخت تسهیلات هستند.

,

این مسوول با بیان این که بدون نظر علما اقدامی نمی‌کنیم افزود: در بحث صدقات و زکات و همچنین پرداخت تسهیلات به نظر علما و مراجع اقدام می‌کنیم.

,

فتاح خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات خوب این است که در فرستادن مددجویان به عتبات و همچنین مشهد مقدس به هر تعداد که استان‌ها بخواهند اعزام می‌کنیم که با اقدام خوب و درایت حجت‌الاسلام رئیسی در آستان قدس رضوی به مدت سه روز غذای مددجویان در سفر به مشهد مقدس داده می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه