اخبار داغ

رئیس فدراسیون نجات‌غریق کشور:

استعدادیابی؛ خیز برای توسعه رشته شنا در کشور

استعدادیابی؛ خیز برای توسعه رشته شنا در کشور
رئیس فدراسیون نجات‌غریق کشور به موضوع استعدادیابی در این رشته ورزشی تاکید کرد و گفت: لازم است در این زمینه با آموزش و پرورش هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد و کار از مدارس آغار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از   اراک امروز سید مصطفی میرسلیم رئیس فدراسیون نجات‌ غریق و غواصی در  مجمع انتخابی هیأت نجات‌ غریق و غواصی استان مرکزی وجود رشته ورزشی نجات غریق و غواصی را مرهون برخی دیگر از رشته‌های ورزشی دانست و گفت: لازم است برای توسعه این رشته به تقاضا برای این رشته توجه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اراک امروز,

میرسیلم با اشاره به اینکه در کشور منابع آبی فراوانی وجود دارد، افزود: متاسفانه اکثر این منابع آبی برای توسعه ورزش نجات غریق و غواصی شناخته شده نیست.

,

وی با تاکید بر اینکه استفاده از منابع آبی موجود به توسعه این رشته ورزشی کمک می کند، افزود: البته لازم است این منابع آبی شناسایی شود تا بهره‌گیری لازم از این منابع داشته باشیم.

,

رئیس فدراسیون نجات‌غریق و غواصی تصریح کرد: این رشته در  نجات جان انسان‌ها موثر است و باتوجه به حوادث ناگواری که هر روز اخبار آن را می‌شنویم و به دلیل نداشتن مهارت افراد به وقوع می‌پیوندد توسعه این رشته امری اثرگذار خواهد بود.

,

وی به موضوع استعدادیابی در این رشته ورزشی تاکید کرد و گفت: لازم است در این زمینه با آموزش و پرورش هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد و کار از مدارس آغار شود.

,

 مجمع انتخابی هیأت نجات‌غریق و غواصی استان مرکزی با حضور سید مصطفی میرسلیم رئیس فدراسیون برگزار و عباس عظیمی تنها کاندیدای حاضر در انتخابات بود که با ۱۶ رأی برای ۴ سال دیگر رئیس هیأت استان شد.

,

 

,

4 6 7 10

, 4, 4, 6, 6, 7, 7, 10, 10,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه