اخبار داغ

معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت:

هدف اصلی ما در دولت دوازدهم جبران کمبود فضاهای بهداشتی است

هدف اصلی ما در دولت دوازدهم جبران کمبود فضاهای بهداشتی است
معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت به برنامه‌هایش در دولت بعدی اشاره کرد و گفت: اصلی‌ترین هدف ما جبران کمبود فضاهای بهداشتی و افزایش تخت‌های بیمارستانی به ازای دو تخت برای هر هزار نفر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمدهادی ایازی در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی احداث بیمارستان «الهام» کهریزک در گفت‌وگو با تهران نیوز اظهار داشت: از دکتر هاشمی، خیر عزیز و بزرگوار که همت کردند تادر این منطقه بیمارستانی را بنا کنند تشکر می‌کنم. لازم به ذکر است که هم تهیه زمین و هم مراحل ساخت این بیمارستان را نیز خودشان پیش‌بینی کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

وی در ادامه یادآور شد: پیش‌بینی شده بود که این بیمارستان ۶۴ تختی باشد اما با تقاضای ما و موافقت ایشان، قرار بر ساخت بیمارستان ۱۷۰ تخت‌خوابی شد. طبق توافقات صورت گرفته قرار بر این شد که بحث تجهیز این بیمارستان نیز برعهده وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

,

معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم‌چنین افزود: طبق توافقات قبلی، پیش‌بینی شده بود که ساخت این بیمارستان به مدت ۳۶ ماه زمان ببرد که باز هم با درخواست ما و موافقت دکتر هاشمی، قرار بر این شد که مراسم افتتاحیه بیمارستان «الهام» در هفته دولت سال ۹۸، یعنی حدود ۲۶ ماه آینده برگزار شود.

,

ایازی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: با توجه به اینکه این بیمارستان در منطقه‌ای قرار دارد که حوادث جاده‌ای در نزدیکی آن رخ می‌دهد، اما باز هم سعی می‌کنیم که خدمات عمومی نیز در آن به بهترین صورت ممکن انجام پذیرد و جمعیت صد هزار نفری این منطقه رضایت کافی را داشته باشند.

,

وی در ادامه بیان داشت: با ساخت این بیمارستان، کمبود تخت بیمارستانی در این منطقه جبران می‌شود و می‌توانیم خدمات بسیار خوبی را به مردم ساکن این منطقه ارائه دهیم.

,

معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ارتباط با تعرفه هزینه‌های درمانی بیان داشت: تعرفه امور درمانی این بیمارستان با تعرفه حداقلی محاسبه می‌شود. تمام تلاشمان این است که ساکنان این منطقه با توجه به وضعیت مالی‌شان، مشکلی از نظر پرداخت هزینه‌های درمانی نداشته باشند.

,

ایازی به برنامه‌هایش برای دولت دوازدهم اشاره و عنوان کرد: اصلی‌ترین هدف ما در دولت دوازدهم جبران کمبود فضاهای بهداشتی و تخت‌های بیمارستانی به میزان پیش‌بینی شده در سطح کشور است. ما در تلاش هستیم تا به ازای هر هزار نفر دو تخت بیمارستانی داشته باشیم.

,

وی در پایان با اشاره به وظایف منتخبان انتخابات نظام پزشکی خاطرنشان کرد: همان‌طور که عامه مردم انتظار دارند، منتخبان باید نظارت بر اقدامات پزشکان متخلف را افزایش دهند و این انتظاری است که ما هم از منتخبان داریم و باید برآورده شود.

,

لازم به ذکر است، مراسم کلنگ‌زنی احداث بیمارستان «الهام» با حضور ایازی، معاون وزیر بهداشت در امور اجتماعی، هاشمی، استاندار تهران، جمالی پور، فرماندار شهرستان ری، شهردار کهریزک و سایر مسئولان مربوطه در کهریزک برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه